Direktlänk till inlägg 2 februari 2008

Shoppingrunda

Av broderblogg - 2 februari 2008 15:22

   Ja idag har jag trots mina principer varit å shoppat. Först bara det av till spelbutik för att göra en V75 rad och en dagens dubbel, bara hoppas på att jag blir miljonär denna gång.

   Efter spelbutiken åkte jag och mamma ner på stan. Vi skulle egentligen bara köpa en skiva men gick och kollade på kläder också, jag råkade köpa två halsdukar, gillar den ena grymt mycket faktiskt, hoppas Malin godkänner den bara :D.

    På HM såg vi att dom hade fashion against aids kampanjen, jag ville köpa en "Love is my religion" som ziggy marley varit med att designa, något kär jag blev i den men såklart så var den slutsålt. Jag var som sagt kär så vi åkte ut till birsta för att se om den fanns där, vi skulle också köpa skivan som inte fanns i stan. Skivan fanns där och mamma gjorde en jätte smart grej faktiskt. Man fick köpa två skivor för 300 kr så hon frågade den före i kön om vi skulle slå ihop våra skivor så det blev billigare, hon gick med på det så vi båda sparade 20 kr, smart mamma man har :D. Men ziggy tröjan fanns inte där heller :(.

    När vi kom hem så slägngde jag mig på datorn för att se om den fanns på HM's nätbutik, tror ni att den fanns där?

   Såklart inte med min ofantliga shoppinglycka så blri jag utan en ziggy marley linne, om det är någon som råkat köpt en sådan och inte vill ha kvar den så är jag villig att köpa den :D. Ska hålla stenkoll på internet dagarna som kommer.

    Nu ska jag ta det lugnt och värma upp inför Asta ikväll, ha det så bra.

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av broderblogg - 16 juni 2010 01:05

Konstanta strömmar av ingenting fyller det tomma universumet Kallas Internet ...

Av broderblogg - 14 juni 2010 01:47

Blodsprängda ögonen kropp som sakta sjunker ihopTröttheten har segrat igen ...

Lol

Av broderblogg - 10 februari 2009 22:48

Det står att 36 personer läser den här bloggen dagligen och jag har inte skrivit ett inlägg på massor av månader, jag tror det är nåt fel på bloggagratis statistik.   Om någon faktiskt läser det här inlägget kan den personen skriva en kommentar, räck...

Av broderblogg - 11 november 2008 23:37

GÅ IN PÅ DENNA LÄNKEN LÄS SKITEN KOMMENTERA GÄRNA OCH FORTSÄTT SEDAN GÖRA SAMMA SAK:   http://www.mrlindgren.blogg.se ...

Av broderblogg - 30 oktober 2008 16:20

Jag har funderat på två saker, den första saken är om min säng och lukten i den.   Varje gång jag ska gå och sova så känner jag den här äckliga lukten, ungefär som svett. Men om jag ber någon annan lukta så känner dom ingenting. Men när jag går dit ...

Presentation

Omröstning

Borde man dela in skolklasser i dom duktiga och dom sämre?
 Ja, då kommer alla få den utveckling dom behöver.
 Ja, då slipper dom bra bli sinkade.
 Nej
 Bryr mig ej.

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7
8
9
10
11 12 13 14 15
16
17
18 19 20 21
22
23
24
25 26 27 28 29
<<< Februari 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards