Direktlänk till inlägg 30 oktober 2008

Nä nu jävlar

Av broderblogg - 30 oktober 2008 00:21

Äh jag skiter i pausen, börjar blogga på riktigt ändå, är ju faktiskt ganska roligt. Förhoppningsvis får jag några läsare som jag kan hjärntvätta och göra om till mina slavar som lyder alla mina ord.


Vet ni en sak jag kommit fram till. Jag är jävligt snygg, fast tyvärr gäller det bara på kvällen när jag borstar tänderna och skiter. Ja det är sant. Varje gång jag kommer hem efter att ha varit och gjort nåt, eller allmänt bara ska gå och lägga mig kollar jag mig i spegeln och tycker fan, nu är du snygg Joacim.


När jag vaknar upp på morgonen har dock något hänt. Jag vet inte vad det är men jag är inte lika snygg längre. Även om jag duschar och sedan fixar mig igen så är jag inte lika snygg, det är nån slags förbannelse. Jag kan bara vara snygg precis innan jag ska sova, jävla mysko det där.


Tror jag ska börja leva på nätterna som vampyren i filmen jag och Anna såg, (låt den rätte komma in). Jag menar då skulle jag ju iaf vara snygg när jag var vaken istället för att slösa bort min snygghet på natten. Problemet är ju att det inte är så många andra som är vaken och kan se mig. Fan får försöka komma på en lösning till det här problemet, några idéer?

 
 
Ingen bild

evelina

6 november 2008 17:56

hur vet du att du fortsätter att vara snygg hela natten då? det kanske tar slut precis när du slutar titta i spegeln :)

 
Ingen bild

Jocke

11 november 2008 16:49

Det vet jag ju iofs inte

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av broderblogg - 16 juni 2010 01:05

Konstanta strömmar av ingenting fyller det tomma universumet Kallas Internet ...

Av broderblogg - 14 juni 2010 01:47

Blodsprängda ögonen kropp som sakta sjunker ihopTröttheten har segrat igen ...

Lol

Av broderblogg - 10 februari 2009 22:48

Det står att 36 personer läser den här bloggen dagligen och jag har inte skrivit ett inlägg på massor av månader, jag tror det är nåt fel på bloggagratis statistik.   Om någon faktiskt läser det här inlägget kan den personen skriva en kommentar, räck...

Av broderblogg - 11 november 2008 23:37

GÅ IN PÅ DENNA LÄNKEN LÄS SKITEN KOMMENTERA GÄRNA OCH FORTSÄTT SEDAN GÖRA SAMMA SAK:   http://www.mrlindgren.blogg.se ...

Av broderblogg - 30 oktober 2008 16:20

Jag har funderat på två saker, den första saken är om min säng och lukten i den.   Varje gång jag ska gå och sova så känner jag den här äckliga lukten, ungefär som svett. Men om jag ber någon annan lukta så känner dom ingenting. Men när jag går dit ...

Presentation

Omröstning

Borde man dela in skolklasser i dom duktiga och dom sämre?
 Ja, då kommer alla få den utveckling dom behöver.
 Ja, då slipper dom bra bli sinkade.
 Nej
 Bryr mig ej.

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
    1 2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20 21
22
23 24
25
26
27
28 29 30
31
<<< Oktober 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards