Alla inlägg den 14 februari 2008

Av broderblogg - 14 februari 2008 20:42

Ja då är denna dag snart avklarad, har väl inte hänt något speciellt eller mamma och pappa hade klistrat pappershjärtan över hela huset och jag fick ett örngott som det står puss och kram på, fjortis värre :D.

På skolan städade jag och Daniel Annas miserabelt stökiga skåp för att vara lite snälla, funderade på att städa mer skåp också men hann inte, dessutom tog Annas skåp livet av oss typ, men man hittade ganska mycket roliga sake ri skåpet :D.

Efter skolan så har jag spelat när och fjärran med Martin och mamma och sett på antikrundan och suttit framför min älskling, eller jag hatar den egentligen, idiot dator som aldrig vill fungera eller itne när man behöver den iaf.

   Fortfarande singel trots alla hjärtans dag :'( men man kan ju hoppas att det inte förblir så :D.


Dagens Vetande:

Alla hjärtans dag (ibland Vändag i Finland) är en temadag som firas den 14 februari varje år och har sitt ursprung i traditioner kring helgonet Sankt Valentin som uppstod under medeltiden i Frankrike och England. Den kallas därför också Valentindagen eller Sankt Valentins dag.

Firandet av ett helgon med namnet Valentinus den 14 februari började inom den katolska kyrkan redan i slutet av 400-talet, men exakt vem denne var är oklart. Flera olika martyrer med namnet Valentinus från 200- och 300-talet är dokumenterade, även om nästan ingenting konkret är känt om dem.
Av broderblogg - 14 februari 2008 11:45

GLAD ALLA HJÄRTANS DAG MINA ÄLSKLINGAR<3


NI VET ATT JAG ÄLSKAR ER AV HELA MITT HJÄRTA<3


SPECIELLT DIG>#

Presentation

Omröstning

Borde man dela in skolklasser i dom duktiga och dom sämre?
 Ja, då kommer alla få den utveckling dom behöver.
 Ja, då slipper dom bra bli sinkade.
 Nej
 Bryr mig ej.

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7
8
9
10
11 12 13 14 15
16
17
18 19 20 21
22
23
24
25 26 27 28 29
<<< Februari 2008 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards