Alla inlägg den 3 februari 2008

Av broderblogg - 3 februari 2008 18:35

Hittade inte mitt ziggy linne så jag köpte denna t-shirt på pipeline istället, den är grön och det står ett punkbands namn på den och en gubbe pekar fuck you, kan det bli bättre?

Har suttit och slappat i soffan hela dagen, somnade till en stund men annars inte gjort så mycket. 1 dag avklarad.


Dagens Vetande: Ett blåmärke (eller hematom) är en utgjutning av blod i huden orsakad av brustna mindre blodkärl, kapillärer, vanligen efter fysisk påverkan som stötar eller slag.


Av broderblogg - 3 februari 2008 11:06

   Har precis kommit hem från kommunistsebbe :D, blev tvingad av vissa att följa med till sebbe och sova över där med några fler som också var med på Asta Kask.. Vi kollad eförst på en liten snutt futurama fast sedan så bestämde vi oss för att se Star Wars episode 6 istället men det gick inte så bra för att vi flamsade mest och käkade salta pinnar och drack nån ingefärsdricka eller något.

   Asta Kaks var grymt bra, förbanden var också helt okej och jag hade en rolig kväll. Ni som inte var där missade något ^^. Nu måste jag nog träna lite tyska och göra den där jävla svenskauppgiften men egentligen orkar jag inte det så kommer nog inte bli så mycket pluggande, ja gsov typ bara 4 timmar inatt, eller mindrem sjukt trött jag är, fan nu borde jag komma på något vettigt att skriva så detta inlägg inte blir totalt värdelöst. 

   

Super Ultra Suction Mega Extra Hard Sucking Dustbuster Vacuum Cleaner 3000, med dom orden tackar jag för mig.

Presentation

Omröstning

Borde man dela in skolklasser i dom duktiga och dom sämre?
 Ja, då kommer alla få den utveckling dom behöver.
 Ja, då slipper dom bra bli sinkade.
 Nej
 Bryr mig ej.

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7
8
9
10
11 12 13 14 15
16
17
18 19 20 21
22
23
24
25 26 27 28 29
<<< Februari 2008 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards