Alla inlägg den 6 februari 2008

Av broderblogg - 6 februari 2008 16:06

    Den dagen då jag är jätte trött, less och hungrig får jag inte tag i någon som kan skjutsa mig hem. Att gå hem är inte så jävla jobbigt även fast man är något eller alla de tre sakerna men saken är att det såklart måste regna också. Såklart så hade jag glömt min mössa också så det var bara att traska på i regnet.

   Fast egentligen är regn ganska mysigt tycker jag, det är någon slags härlig känsla när det droppar på huvudet också blir man blöt men man vet att man kommer hem snart, jag vet inte hur jag ska förklara känslan men mysigt beskriver nog den bäst. Dessutom så känns det som om man är med i en musikvideo, för det är ofta dom siter och spelar i regn, det tycker jag är ganska tufft också dessutom. Skulle också vilja göra det stå och spela nån rockkonsert i ösregn och inte behöva bry sig om något, allting är bara häftigt mysigt och inga problem existerar what so ever.

   Men tyvärr är inte verkligheten så bra, för mitt önsketänkade när jag gick där på stigen hem slutade när jag insåg att jag typ gick på hundskit. Fan va sur  jag blir på folk som inte tar reda efter sina hundar. Har man en hund så ska man väl fan ta hand om den också. Okej om dom skiter på stigarna men det finns faktiskt påsar att plocka upp skiten med, och Sverige är ett bra land där vi har soptunnor nästan överallt. Ta ert ansvar hundägare skaff ainte en hund för att den ser fin ut, utan det finns också saker man måste göra som hundägare, åhhh.

   Idag blir det väl att sitta hemma och plugga eller låtas plugga eller något liknande. Fast pappa ringde nu och bad om hämtning och berättade att han köpt semlor, som jag tål, jippie :D.


Av broderblogg - 6 februari 2008 12:41

   Undra varför jag skriver detta inlägg egentligen då jag itne har något vettigt att skriva, eller det har jag väl aldrig. Nu sitter jag vid ett bord i arbetsrummet och väntar på att ha labb om en timme. Varannan vecka har vi en sjukt lång håltimme runt lunch vi denna tiden. Maten idag smakade för övrigt helvete så jag och Edward gick till stor pojken och köpte två pommes och en mellan dricka, nog de godaste stripsen jag ätit tror jag :D.

    Egentligen borde jag träna kemi men bloggen och hamsterpaj är fan så mycket roligare. Ikväll är det onsdagscafé ni får gäran fråga om jag vill gå med er :D, fråga på.

   

Presentation

Omröstning

Borde man dela in skolklasser i dom duktiga och dom sämre?
 Ja, då kommer alla få den utveckling dom behöver.
 Ja, då slipper dom bra bli sinkade.
 Nej
 Bryr mig ej.

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7
8
9
10
11 12 13 14 15
16
17
18 19 20 21
22
23
24
25 26 27 28 29
<<< Februari 2008 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards