Alla inlägg den 15 februari 2008

Av broderblogg - 15 februari 2008 22:17

Ja vetefan vad jag skriva då jag inte gjort någonting idag. Jag klev upp vid 12 och åt frukost sen dess har jag suttit framför datorn men också spelat lite sällskapsspel med Malin och Martin.

   Har fixat lite på http://mscout.se/ny_sida/index.html iofs den börjar bli ganska bra tack vare mig och Jonatan :D.

    Har också skapat en fototävling på hamsterpaj och skrivit massa inlägg där, jag har typ mest inlägg i nya forumet så kan snart kalla mig super ultra nörd och få massa respekt från alla 13-åringar på hamsterpaj.


Dagens Vetande: Hamsterpaj.net är en svensk internetsida och nätcommunity. Sidan startades i oktober 2003 [1] av grundaren Johan Höglund och drevs då som en fritidssysselsättning av några ungdomar. Numera har den kommersialiserats och är nu ett aktiebolag, Hamsterpaj AB, med säte i Göteborg. Det är dock samma personer som fortfarande jobbar med sidan. Målgruppen är ungdomar mellan 13 och 18 år och verksamheten är annonsfinansierad.

Presentation

Omröstning

Borde man dela in skolklasser i dom duktiga och dom sämre?
 Ja, då kommer alla få den utveckling dom behöver.
 Ja, då slipper dom bra bli sinkade.
 Nej
 Bryr mig ej.

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7
8
9
10
11 12 13 14 15
16
17
18 19 20 21
22
23
24
25 26 27 28 29
<<< Februari 2008 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards