Alla inlägg den 4 februari 2008

Av broderblogg - 4 februari 2008 21:43

    Precis kommit hem från scouterna där vi gjort massor men egentligen ingenting, det är jävligt svårt att förklara om man inte är där. Men vi fixade lite inför videohajken fikade brottades och massor med mera grejer. det är bara 3 dagar tills skåningarna kommer och 3,5 tills hajken börjar, jag längtar jätte mycket, det kommer nog blir grymt roligt hoppas jag iaf.

   Nu täntke jag göra klart svenskan som ska vara klart tills imorgon, så idag passar väl ganska bra att göra den, fast MSN är så mycket roligare Tvn också, varför finns det så många roliga saker runt omkring en när man ska göra skolarbete?

   Jag har klarat av 2 dagar nu. Fan jag vet inte vad jag ska skriva som dagens vetande, får se om jag kommer på något.


Dagens Vetande: Skåne är Sveriges sydligaste landskap och ingår i landsdelen Götaland. Landskapet ingår i sin helhet i Skåne län, tidigare delat i Malmöhus och Kristianstads län. Ett litet område av Halland, Östra Karups socken, ingår också i Skåne län.

  
 

   

Av broderblogg - 4 februari 2008 10:45

   Ja sitter här på dagens tråkigaste lektion där man kan femtioelva gånger så mycket om datorer än läraren. Vi håller fortfarande på med excell, eller star office calc som vi använder, ett skit program btw enligt mig.

   Har ingenting att göra och är jävligt trött och min hals gör lite ont, men om man tänker efter har jag ju det inte så dåligt jämfört med många andra i världen, egentligen borde jag väl vara glad att jag har någon skola att gå i, men det är svårt när man har datakunskap. Det känns så meningslöst att skriva av listor om korvförsäljning in i ett dokument och trycka på en knapp, egentligen borde väl våran lärare gå i en datakunskapskurs, hoppas hon inte läser detta :D.

   Också har jag skola tills tio över fyra idag, less jag blir som jakob skulle sagt :D. Ha det så bra och hoppas ni har en rolig skoldag/jobbdag/annan dag.

Presentation

Omröstning

Borde man dela in skolklasser i dom duktiga och dom sämre?
 Ja, då kommer alla få den utveckling dom behöver.
 Ja, då slipper dom bra bli sinkade.
 Nej
 Bryr mig ej.

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7
8
9
10
11 12 13 14 15
16
17
18 19 20 21
22
23
24
25 26 27 28 29
<<< Februari 2008 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards