Alla inlägg den 18 februari 2008

Av broderblogg - 18 februari 2008 22:33

   Ligger nu i min säng och försöker installera photoshop CS 1,2 och 3, men min dator vill inte riktigt vara med, den är ju liksom en macromedia fantast så den startar om sig då och då då jag försöker installera, men tror att det ska fungera nu. Jippie äntligen kan jag redigera bilder på riktigt :D.


Dagens Vetande: Adobe Photoshop är ett av världens absolut mest populära bildbehandlingsprogram. Företaget bakom är Adobe Systems, och den senaste versionen är Photoshop CS3, som är en del av Adobe CreativeSuite. Photoshop 1.0 introducerades i februari 1990 och byggde på programmet Display som skapades 1987 av Thomas Knoll och brodern John Knoll.

Av broderblogg - 18 februari 2008 13:43

  Blä, jag sitter här på kemin och snyter mig lite då och då. Fan vad jag hatar att vara snorig och halvt förkyld alltså.

   Blä, jag kom sent i morse, men jag hade fkatiskt ställt klockan på 8 men orkade inte kliva upp då.

   Blä, mitt batteri ta snart slut och ingen kan låna mig en laddare, taskigt läge så att säga.

   Blä, jag har inget mer att bläa över eftersom jag trots allt har ett ganska bra liv liksom.

   Blä, nu skriver jag ut en låttext som jag skrev för typ ett år sedan då jag var riktigt förkyld. Om någon känd artist läser detta och vill köpa låttexten och göra mig rik är det bara säga till.


Jag hade precis gått och lagt mig i min sköna säng, Då känner jag något rinna längs min mjuka kind.
Jag torkar bort det med handen och kollar vad det är.
Det är gult det är vått det luktar inte gott

Det är snor.
Jag hatar snor, Jag hatar snor, Jag hatar snor nästan mer än en moderat
Jag hatar snor, Jag hatar snor, Jag hatar snor går ej bort med en aparat.

Jag fick kliva upp ur min sköna säng, då känner jag snoret börja rinna igen.
Jag torkar bort det med tanden och smakar hur det är.
Det är surt det är vått det smakar inte gott

Det är snor.
Jag hatar snor, Jag hatar snor, Jag hatar snor nästan mer än en moderat
Jag hatar snor, Jag hatar snor, Jag hatar snor går ej bort med en aparat.

Fick ge upp hoppet om min sköna säng, å istället hämta papper till min mjuka kind.
Torkar bort det med pappret och kollar hur det är.
Det är lurt det är vått det bådar inte gott.

Det är snor.
Jag hatar snor, Jag hatar snor, Jag hatar snor nästan mer än en moderat
Jag hatar snor, Jag hatar snor, Jag hatar snor går ej bort med en aparat.

 

Presentation

Omröstning

Borde man dela in skolklasser i dom duktiga och dom sämre?
 Ja, då kommer alla få den utveckling dom behöver.
 Ja, då slipper dom bra bli sinkade.
 Nej
 Bryr mig ej.

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7
8
9
10
11 12 13 14 15
16
17
18 19 20 21
22
23
24
25 26 27 28 29
<<< Februari 2008 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards