Alla inlägg den 20 februari 2008

Av broderblogg - 20 februari 2008 17:18

Jag måste bara få göra lite reklam, Kit Kat är sjukt gott, har ni inte provat så gör det. Jag tror jag är Kit Kat beroende, eller jag köper det ju inte så ofta men jag känner ett behov av Kit Kat :D.

Idag gjorde vi itne så värst mycket på skolan, som vanligt då. Jag var pigg fast trött så jag blev lite extra jobbig, min klass kommer vara utbrända i slutet av 3:an, The Joac/kims strikes back skulle en film om våran klass kunna heta.

Ikväll blir det pipeline onsdagscafe, istället för någon tråkig artist så visar dom en inspelad konsert av Teddy Bear sthlm ett trevligt band. So long suckers and see you later aligator. Varför är svengelska så roligt?


Dagens Vetande: Kit Kat eller KitKat är en chokladprodukt som introducerades på den engelska marknaden 1935 av Rowntree Limited. Företaget köptes upp 1988 av Nestlé. I USA tillverkas Kit Kat på licens av Hershey's. Produkten består av tre lager kex med krämfyllning mellan vilket är överdraget ett tunt skikt mjölkchoklad. Kit Kat är världens näst mest sålda chokladkaka efter Snickers.

Presentation

Omröstning

Borde man dela in skolklasser i dom duktiga och dom sämre?
 Ja, då kommer alla få den utveckling dom behöver.
 Ja, då slipper dom bra bli sinkade.
 Nej
 Bryr mig ej.

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7
8
9
10
11 12 13 14 15
16
17
18 19 20 21
22
23
24
25 26 27 28 29
<<< Februari 2008 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards