Direktlänk till inlägg 24 oktober 2008

FN-dagen idag

Av broderblogg - 24 oktober 2008 07:43

Japp idag är det FN-dagen, det innebär att vi ska tänka på dom som inte har det så bra och länder som inte följer de mänskliga rättigheterna en hel dag.


Shit vad västvärlden är givmild och barnen i afrika bara klagar. Vi har ju en hel dag för dom, där vi måste lyssna på föredrag i skolan. Vi ägnar EN HEL DAG till att tänka på misären som finns i så många länder.


Tycker det är lite torfligt att vi måste just ha alla föreläsningar på FN-dagen. Kunde vi inte haft det ändå. Själv tycker jag att man alltid bör tänka på att att vissa länder har ännu sämre ledare än Reinfeldt och company. Att vissa personer inte har tillgång till rent vatten i mängder varje dag, det är min åsikt iaf.


FN-dagen som jag dessutom är för trött för, here i come.

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av broderblogg - 16 juni 2010 01:05

Konstanta strömmar av ingenting fyller det tomma universumet Kallas Internet ...

Av broderblogg - 14 juni 2010 01:47

Blodsprängda ögonen kropp som sakta sjunker ihopTröttheten har segrat igen ...

Lol

Av broderblogg - 10 februari 2009 22:48

Det står att 36 personer läser den här bloggen dagligen och jag har inte skrivit ett inlägg på massor av månader, jag tror det är nåt fel på bloggagratis statistik.   Om någon faktiskt läser det här inlägget kan den personen skriva en kommentar, räck...

Av broderblogg - 11 november 2008 23:37

GÅ IN PÅ DENNA LÄNKEN LÄS SKITEN KOMMENTERA GÄRNA OCH FORTSÄTT SEDAN GÖRA SAMMA SAK:   http://www.mrlindgren.blogg.se ...

Av broderblogg - 30 oktober 2008 16:20

Jag har funderat på två saker, den första saken är om min säng och lukten i den.   Varje gång jag ska gå och sova så känner jag den här äckliga lukten, ungefär som svett. Men om jag ber någon annan lukta så känner dom ingenting. Men när jag går dit ...

Presentation

Omröstning

Borde man dela in skolklasser i dom duktiga och dom sämre?
 Ja, då kommer alla få den utveckling dom behöver.
 Ja, då slipper dom bra bli sinkade.
 Nej
 Bryr mig ej.

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
    1 2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20 21
22
23 24
25
26
27
28 29 30
31
<<< Oktober 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards