Alla inlägg den 14 april 2008

Av broderblogg - 14 april 2008 22:58

   Jag funderar på att operera brösten. Jag menar jag har två av dom tre viktiga sakerna för att bli känd. Jag har relativt blont hår och jag har ganska blåa ögon, det enda jag saknar är stora bröst.

   För jag har tänkt lite och visst vorde det roligt att komma upp tusen besökare per dag. Men detta är inte möjligt om man inte är blond har stora bröst och blå ögon har jag kommit fram till.

   Men jag ska ju egentligen vara glad för att jag har två av sakerna för det ger ju mig iaf några undra läsare per dag. Ska ta och jämföra lite, Anna ta det inte personligt men jag använder dig som exempel. Du kommer aldrig kunna få lika många besökare som mig, tyvärr. För du har inte blå ögon och blont hår. Jag tänker ta denna bloggen till nästa nivå och operera mina bröst. 

    För att bli lite seriös, är det inte synd att för att uppmärksammas så måste man följa dessa sjuka ideal. Varför kan inte idealen baseras på personligheter istället. Att man ska vara en person som skapar värme i sin omgivning. Jag skulle nog inte få uppmärksamhet då heller då jag hatar så många men jag tycker att sådana personer förtjänar mycket mer uppmärksamhet. Alla ni som gör mitt liv värt att leva, ni förtjänar mycket mer publicitet än alla dessa ytliga personer.

Av broderblogg - 14 april 2008 22:17

   Snöbollskrig måste nog vara den bästa leken som uppfunnits. Har varit på scouterna och haft snöbollskrig hela kvällen och jag älskar det. Fast en sak jag alltid tänkt på varför slutar de flesta snöbollskrig med att det blir alla mot mig? Och att jag blir mulad femtioelva gånger om?  Jag kanske måste ha en bättre taktik för att få några allierade, men det är roligare med fler motståndare, lättare att träffa då.

    Jag har inte så mycket mer att säga egentligen, imorgon ska jag ta spruta jippie. Sprutor och operationer är något som fascinerar mig, jag älskar att ta blodprov. Sjuksköterskan brukar säga åt en att kolla bort, varför det tänker jag det är ju häftigt att se.

Av broderblogg - 14 april 2008 18:07

   Jag har diskuterat ganska mycket om gud nu på eftermiddagen med folk över internet och jag blir så less som vanligt när jag diskuterar saker som detta. Fast denna gång var vi ett gäng med icke kristna som diskuterade så det var lite bättre än vanligt. Vi pratade om hur vuxna kan vara så elaka att tvinga på sina barn en religion. Såklart man får vara religös men jag tycker det ska vara ett fritt val. Vi pratade också om det idiotiska påhittet konfirmation som innebär, den som har mest är bäst plus lite annat.

   Angående min rubrik så kan ni ta och kolla in de här sidorna, efter ni läst det så kommer ni hålla med mig, hoppas jag iaf.

http://sv.wikipedia.org/wiki/Russells_tekanna

http://sv.wikipedia.org/wiki/Det_flygande_spaghettimonstret

http://www.venganza.org/

Av broderblogg - 14 april 2008 16:58

   Hej jag heter Peter. Är ni också trötta på tråkiga tyskalektioner där man bara sitter och önskar att man var död. Man drömmer sig bort medan läraren står och pratar om tysk meningsbyggnad på tavlan, då har jag tipset till dig.

   Innan lektionen så kutar ni till närmaste skräpmatbutik och köoer en stor pommes och en mellan cola. Sedan är det bara att sitta och slurpa med drickan och knapra på pommesen medan lektionen pågår.

   Det ger garanterat resultat, samtidigt som din lektion blir underbar så blir dina klasskompisa fruktansvärt avundsjuka.

   Prova tipset redan imorgon, om det inte hjälper så får du pengarna tillbaks.

Av broderblogg - 14 april 2008 12:36

   Min blogg har halkat ner på alla listor :(. Jag tycker ni borde kommentera mera för jag ligger bara 6:a på mest kommenterade bloggarna och förut låg jag 2:a!!!!!.

   Ska jag skriva mer upprörande inlägg kommer ni kommentera då? Jag har ju försökt att skriva politiska inlägg men då ville ni inte kommentera. Jag tycker att alla som halkar in på min blogg bör kommentera, det kommer ge er själva mer läsare också.

   Jag kommenterar de flesta bloggarna jag tittar in på, bara för att visa att jag varit där. Det är roligt med kommentarer oavsett hur dom ser ut, det visar att det faktiskt är folk som läser min blogg och inte bara massa robotar. Kommentera mera så kanske ni själva får mer kommentarer också.

Av broderblogg - 14 april 2008 12:29

    Äntligen är det skola igen. Vad är detta för idiotisk tonåring tänker ni nu säkert (ja jag är bäst på att läsa tankar). Men det är inte så mycket för skolan som jag är glad för att vara tillbaka, men här får jag träffa Anna :P

   Fast det har varit en rätt så okej dag hittills, har haft webdesign och lunch och nu sitter jag på en mattelektion och låtsas att jag lyssnar på våran lärare. Jag har ganska bra knep för det, kolla upp då och då på läraren medan du skriver på datorn, lär dig alltså att skriva utan att kolla. En annan smart sak är att ha boken uppe och när läraren kommer förbi kollar du ner i boken och muttrar. Det tredje tipset som inte är ett måste men som gör så att läraren tror du är aktiv är att när du ser att läraren går genom saker du kan sträcker du upp handen och svarar då och då. 

    Det var allt för idag, nu ska jag nog fortsätta med webdesignen lite för det är faktiskt ganska roligt, för nu gör jag en sida som faktiskt kommer användas på riktigt.

Presentation

Omröstning

Borde man dela in skolklasser i dom duktiga och dom sämre?
 Ja, då kommer alla få den utveckling dom behöver.
 Ja, då slipper dom bra bli sinkade.
 Nej
 Bryr mig ej.

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11
12
13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25
26
27
28
29
30
<<< April 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards