Alla inlägg den 11 april 2008

Av broderblogg - 11 april 2008 14:59

   Ja då har jag packat klart inför fjällenresan. Nu sitter jag och försöker lära mig att spela brev från kolonien på gitarr, det måste nog vara den konstigaste engelskaläxan jag fått i hela mitt liv, men läxor är till för att göras.

   Jag vill åka till fjällen men ändå inte, borde ju vara hemma och fira två veckor istället ju :(

Av broderblogg - 11 april 2008 13:45

   Nu är kemiprovet som jag hade lite ångest över avklarat. Fyfan vad skönt och snart börjar helgen bara lite matte kvar. Kemiprovet var mycket enklare än vad jag trodde så det gick nog ganska bra, hoppas jag.

   Ska dra till fjällen denna helg så det blir inget bloggande från mig, men ni får gärna titta in ändå så jag inte tappar min plats på populäraste bloggen, fast det håller jag på att göra ändå :(

   Vad var det som jag skrev förut som jag inte skriver nu?

Presentation

Omröstning

Borde man dela in skolklasser i dom duktiga och dom sämre?
 Ja, då kommer alla få den utveckling dom behöver.
 Ja, då slipper dom bra bli sinkade.
 Nej
 Bryr mig ej.

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11
12
13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25
26
27
28
29
30
<<< April 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards