Direktlänk till inlägg 14 april 2008

Blond, stora bröst och blå ögon

Av broderblogg - 14 april 2008 22:58

   Jag funderar på att operera brösten. Jag menar jag har två av dom tre viktiga sakerna för att bli känd. Jag har relativt blont hår och jag har ganska blåa ögon, det enda jag saknar är stora bröst.

   För jag har tänkt lite och visst vorde det roligt att komma upp tusen besökare per dag. Men detta är inte möjligt om man inte är blond har stora bröst och blå ögon har jag kommit fram till.

   Men jag ska ju egentligen vara glad för att jag har två av sakerna för det ger ju mig iaf några undra läsare per dag. Ska ta och jämföra lite, Anna ta det inte personligt men jag använder dig som exempel. Du kommer aldrig kunna få lika många besökare som mig, tyvärr. För du har inte blå ögon och blont hår. Jag tänker ta denna bloggen till nästa nivå och operera mina bröst. 

    För att bli lite seriös, är det inte synd att för att uppmärksammas så måste man följa dessa sjuka ideal. Varför kan inte idealen baseras på personligheter istället. Att man ska vara en person som skapar värme i sin omgivning. Jag skulle nog inte få uppmärksamhet då heller då jag hatar så många men jag tycker att sådana personer förtjänar mycket mer uppmärksamhet. Alla ni som gör mitt liv värt att leva, ni förtjänar mycket mer publicitet än alla dessa ytliga personer.

 
 
Anna

Anna

15 april 2008 06:59

jag har inte stora bröst heller så det är ett under att jag lyckades få 18 läsare igår :O

http://svartafaret.bloggagratis.se

 
Ingen bild

Jocke

15 april 2008 07:24

Nä precis grattis.

 
Ingen bild

Meister Karl

15 april 2008 12:39

En fin personlighet kan man inte se på en plansch :D

 
Ingen bild

Jocke

15 april 2008 13:50

det har jag också tänkt på men personligheterna märks mycket väl på bloggar och nu är det bloggar jag menar angånde kändisstatus.

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av broderblogg - 16 juni 2010 01:05

Konstanta strömmar av ingenting fyller det tomma universumet Kallas Internet ...

Av broderblogg - 14 juni 2010 01:47

Blodsprängda ögonen kropp som sakta sjunker ihopTröttheten har segrat igen ...

Lol

Av broderblogg - 10 februari 2009 22:48

Det står att 36 personer läser den här bloggen dagligen och jag har inte skrivit ett inlägg på massor av månader, jag tror det är nåt fel på bloggagratis statistik.   Om någon faktiskt läser det här inlägget kan den personen skriva en kommentar, räck...

Av broderblogg - 11 november 2008 23:37

GÅ IN PÅ DENNA LÄNKEN LÄS SKITEN KOMMENTERA GÄRNA OCH FORTSÄTT SEDAN GÖRA SAMMA SAK:   http://www.mrlindgren.blogg.se ...

Av broderblogg - 30 oktober 2008 16:20

Jag har funderat på två saker, den första saken är om min säng och lukten i den.   Varje gång jag ska gå och sova så känner jag den här äckliga lukten, ungefär som svett. Men om jag ber någon annan lukta så känner dom ingenting. Men när jag går dit ...

Presentation

Omröstning

Borde man dela in skolklasser i dom duktiga och dom sämre?
 Ja, då kommer alla få den utveckling dom behöver.
 Ja, då slipper dom bra bli sinkade.
 Nej
 Bryr mig ej.

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11
12
13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25
26
27
28
29
30
<<< April 2008 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards