Alla inlägg den 19 april 2008

Av broderblogg - 19 april 2008 15:36

   För ett år sedan så slutade jag spela spelet Diablo 2 LoD, men nu har jag börjat igen. Det är världens mest beroendeframkallande spel och man vill bara inte sluta. Varför började jag igen? Fan för dig Victor som lurade mig att spela.

   Alltså spelet är jätteroligt inget fel på det, men det är det att man blir så jävla fast. Sist jag spelade så var vi ett gäng som till och med klev upp tidigare före skolan för att hinna spela, det är spelberoende.

    Jag får hoppas att jag klarar mig från att bli lika beroende denna gången, men det är jävligt roligt. Det måste vara det bästa MMORPG som gjorts. All ära till wow och liknande spel, men Diablo 2 är oslagbart. Spelkänslan i Diablo 2 är underbar, ja ni hör ju själva hur jag låtar, vi kan ju bara ana vart detta kommer sluta.

   Om jag inte bloggar eller svarar på msn längre så spelar jag nog Diablo 2 för fullt, slutar jag blogga helt och svara på msn så snälla hjälp mig då ur träsket. 

Presentation

Omröstning

Borde man dela in skolklasser i dom duktiga och dom sämre?
 Ja, då kommer alla få den utveckling dom behöver.
 Ja, då slipper dom bra bli sinkade.
 Nej
 Bryr mig ej.

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11
12
13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25
26
27
28
29
30
<<< April 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards