Alla inlägg den 27 april 2008

Av broderblogg - 27 april 2008 09:28

Köpte en samlingsskiva av the Jam på skivmässan igår, här är en fruktansvärt dålig intervju med the Jam gjord av SVT.

Av broderblogg - 27 april 2008 01:09

   Jag tror jag har fått bloggkramp, skivkramp eller vad man nu vill kalla det. Jag har ingen lust att skriva längre, kommer inte på några vettiga saker att skriva om, svårt att tänka ut hur jag ska skriva om det jag gjort under dagen på ett roligt och läsvärt sätt, det har tagit stopp helt enkelt. Funderar på att ta ett uppehåll eller nåt, vem bryr sig egentligen liksom, men aja.

   Idag har jag köpt skivor på skivmarknaden, kollat på massa teater och varit på premiärfest med alla ungdomsgrupper. En sjukt rolig premiärfest som vanligt, men jag saknade Anna också en massa :(, så det gjorde det lite mindre roligt. Kommer ju typ inte ha någon tid alls, massa teater ju.

   På premiärfesten så gjorde vi massa olika saker, såg på uppträdanden, lekte lekar, flamsade, frågade varandra pinsamma frågor och massa mer. Egentligen ingen ide att förklara för de som inte var där förstår inte det roliga, och de som var där vet ju redan allt.

   God natt, förresten kom och kolla på min föreställning Welcome Welcome imorgoneller egentligen idag alltså söndag klockan 12.00 vi behöver publik, har inte sålt så många biljetter till den föreställningen nämligen :P

Presentation

Omröstning

Borde man dela in skolklasser i dom duktiga och dom sämre?
 Ja, då kommer alla få den utveckling dom behöver.
 Ja, då slipper dom bra bli sinkade.
 Nej
 Bryr mig ej.

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11
12
13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25
26
27
28
29
30
<<< April 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards