Direktlänk till inlägg 14 april 2008

Äntligen skola

Av broderblogg - 14 april 2008 12:29

    Äntligen är det skola igen. Vad är detta för idiotisk tonåring tänker ni nu säkert (ja jag är bäst på att läsa tankar). Men det är inte så mycket för skolan som jag är glad för att vara tillbaka, men här får jag träffa Anna :P

   Fast det har varit en rätt så okej dag hittills, har haft webdesign och lunch och nu sitter jag på en mattelektion och låtsas att jag lyssnar på våran lärare. Jag har ganska bra knep för det, kolla upp då och då på läraren medan du skriver på datorn, lär dig alltså att skriva utan att kolla. En annan smart sak är att ha boken uppe och när läraren kommer förbi kollar du ner i boken och muttrar. Det tredje tipset som inte är ett måste men som gör så att läraren tror du är aktiv är att när du ser att läraren går genom saker du kan sträcker du upp handen och svarar då och då. 

    Det var allt för idag, nu ska jag nog fortsätta med webdesignen lite för det är faktiskt ganska roligt, för nu gör jag en sida som faktiskt kommer användas på riktigt.

 
 
Ingen bild

cissi

14 april 2008 17:26

ne så tänkte inte jag..jag vet ju att du är ju joacim

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av broderblogg - 16 juni 2010 01:05

Konstanta strömmar av ingenting fyller det tomma universumet Kallas Internet ...

Av broderblogg - 14 juni 2010 01:47

Blodsprängda ögonen kropp som sakta sjunker ihopTröttheten har segrat igen ...

Lol

Av broderblogg - 10 februari 2009 22:48

Det står att 36 personer läser den här bloggen dagligen och jag har inte skrivit ett inlägg på massor av månader, jag tror det är nåt fel på bloggagratis statistik.   Om någon faktiskt läser det här inlägget kan den personen skriva en kommentar, räck...

Av broderblogg - 11 november 2008 23:37

GÅ IN PÅ DENNA LÄNKEN LÄS SKITEN KOMMENTERA GÄRNA OCH FORTSÄTT SEDAN GÖRA SAMMA SAK:   http://www.mrlindgren.blogg.se ...

Av broderblogg - 30 oktober 2008 16:20

Jag har funderat på två saker, den första saken är om min säng och lukten i den.   Varje gång jag ska gå och sova så känner jag den här äckliga lukten, ungefär som svett. Men om jag ber någon annan lukta så känner dom ingenting. Men när jag går dit ...

Presentation

Omröstning

Borde man dela in skolklasser i dom duktiga och dom sämre?
 Ja, då kommer alla få den utveckling dom behöver.
 Ja, då slipper dom bra bli sinkade.
 Nej
 Bryr mig ej.

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11
12
13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25
26
27
28
29
30
<<< April 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards