Alla inlägg den 23 april 2008

Av broderblogg - 23 april 2008 12:12

Vi har labb nu med allas våran favoritlärare Lars-Erik, han vikarierar för slöungen Roy, men Lars-Erik är betydligt bättre dessutom säger han en massa roliga saker, som:


"Jag trodde jag var sist, men det var jag tydligen inte."

"Jag brukar säga att jag inte kan komma för sent till lektionerna, eftersom lektionerna startar när jag kommer."


Detta sas när både jag och han kom springande ner för trappen för att vi var lite sena.


Senare under lektionen så skulle vi packa upp lite skelett och grejer, då sa han till Jakob (en kille i klassen).

"Kan du ta upp den där, du har ju närmare till marken än mig."


Sedan en bit längre in i lektionen sa han:

"Jag har ingen bild på någon gris, men det är ju bara att ni kollar er själva i spegeln"

Presentation

Omröstning

Borde man dela in skolklasser i dom duktiga och dom sämre?
 Ja, då kommer alla få den utveckling dom behöver.
 Ja, då slipper dom bra bli sinkade.
 Nej
 Bryr mig ej.

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11
12
13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25
26
27
28
29
30
<<< April 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards