Direktlänk till inlägg 13 april 2008

Joacim är hemma igen.

Av broderblogg - 13 april 2008 16:42

   Ja som alltid så kommer jag hem igen efter jag varit borta, ganska logiskt. Fast någon gång kommer jag väl inte komma hem igen, eller jo det kommer jag  men då kanske hem är ett annat ställe. Alla kommer hem tillslut liksom, men det var inte det jag skulle blogga om, fan vad jag tenderar att sväva iväg hela tiden, jag ska skriva om något mycket tråkigare.

   Japp när vi kom upp till stugan så luktade det helvete, eller nä det luktade mer vaniljglass, fast när man insåg vad det var som luktade så var de tinte lika gott längre. Vi hade fått en fuktskada i badrummet, jippie.

   Det hade läckt in vatten i toans ventilationssystem ner i väggen och det hade börjat mögla. Så pappa och jag fick klättra upp på taket och spika fast en ny plåt som skulle hindra mer från att läcka in. Sedan så rev pappa bort halva väggen idag medan jag och Malin åkte skidor.

   Man kan inte få bättre skidbackar än det var idag. Det var helt nypistat och det hade snöat under natten så det var mjukt och fint. Det var inget folk i backen så att pistningen höll sig hela dagen, underbart. Det är för sådana här tillfällen man åker slalom, jämfört med påsklovet då backarna kryllar av idiotiska stockholmare som inte kan svänga eller bromsa, jag blir så less på dom.



Ps. Världens bästa Anna har börjat blogga igen, kolla in hennes blogg http://swartafaret.blogspot.com/ .

 
 
Anna

Anna

13 april 2008 16:51

haha nu blev jag jättejättejätte sugen på glass! Fan vad gott jag har inte ätit det på svin länge >.<

http://swartafaret.blogspot.com

 
Anna

Anna

13 april 2008 17:56

*host* du borde ändra i dina länkar också...

http://swartafaret.blogspot.com

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av broderblogg - 16 juni 2010 01:05

Konstanta strömmar av ingenting fyller det tomma universumet Kallas Internet ...

Av broderblogg - 14 juni 2010 01:47

Blodsprängda ögonen kropp som sakta sjunker ihopTröttheten har segrat igen ...

Lol

Av broderblogg - 10 februari 2009 22:48

Det står att 36 personer läser den här bloggen dagligen och jag har inte skrivit ett inlägg på massor av månader, jag tror det är nåt fel på bloggagratis statistik.   Om någon faktiskt läser det här inlägget kan den personen skriva en kommentar, räck...

Av broderblogg - 11 november 2008 23:37

GÅ IN PÅ DENNA LÄNKEN LÄS SKITEN KOMMENTERA GÄRNA OCH FORTSÄTT SEDAN GÖRA SAMMA SAK:   http://www.mrlindgren.blogg.se ...

Av broderblogg - 30 oktober 2008 16:20

Jag har funderat på två saker, den första saken är om min säng och lukten i den.   Varje gång jag ska gå och sova så känner jag den här äckliga lukten, ungefär som svett. Men om jag ber någon annan lukta så känner dom ingenting. Men när jag går dit ...

Presentation

Omröstning

Borde man dela in skolklasser i dom duktiga och dom sämre?
 Ja, då kommer alla få den utveckling dom behöver.
 Ja, då slipper dom bra bli sinkade.
 Nej
 Bryr mig ej.

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11
12
13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25
26
27
28
29
30
<<< April 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards