Direktlänk till inlägg 9 april 2008

Feministdagen

Av broderblogg - 9 april 2008 16:26

   Okej, idag har jag varit en väldigt duktig feminist tycker jag. Först så var jag på skolan, okej det är inte så feministiskt men nu börjar det.

   Efter skolan så skulle jag få skjuts av min kära syster, men eftersom Göran är så seg så hade jag snöbollskrig med andra labbgruppen medan jag väntade, väldigt feministiskt sådant.

   När jag äntligen skulle få skjuts, så skulle vi gå en snabbis (läs 2 timmar visit) på stan först med Lina och Cissi. Japp så jag har spenderat två timmar på att kolla på presenter och underkläder, fyfan säger jag bara, att kolla på kvinnounderkläder var tråkigare än jag kunde föreställa mig, men det är väl feministiskt eftersom jag trots allt är en kille. 

   Trots allt underklädestittande så lyckades jag och Malin inhandla några presenter åt pappa. Väldigt fina och braiga presenter, tydligen. 

   Feministdagen slutar inte där, utan när vi kom hem så lät jag min kära syrra skotta medan jag stod och kollade på, försöker liksom få bort könsrollerna. 

   Efter skottningen så tog jag och bakade en kladdkaka, feministpoängen bara trillar in, snacka om att bryta könsrollerna. Jag känner mig väldigt stolt och tycker Linda Skugge borde tillängna en krönika åt mig.

   Tror jag ska ta och bli feminist på heltid, kladdkaka är ju gott.

 
 
Yezz

Yezz

9 april 2008 16:46

Jocke du är ju den bästa femenisten jag träffat :p men jag måste säga att de är mycket roligare att prova underkläder än att titta på den, speciellt om man är tre pers som ska prova och tränger in sig i en lite provhytt ;p

http://yezz.webblogg,se

 
Jocke

Jocke

9 april 2008 16:50

Tack så mycket, jo kanske det, skulle nog vara ganska roligt om jag provade underkläder.

http://www.joacimlindgren.bloggagratis.se

 
Ingen bild

Anna

9 april 2008 17:43

fast kolla underkläder är ju roligt ju ^^

 
Vendela

Vendela

9 april 2008 19:11

Japp Jocke du är definitivt en femenist, jäklar vad pluspoäng du har plockat idag...jösses nästan så du borde sitta i styrelsen! Jag hade absolut röstat på dig...

http://forevervendela.bloggagratis.se

 
Ingen bild

Linda

9 april 2008 21:19

Underkläder är ju jätteroligt att både titta, prova o handla.

 
Ingen bild

Jocke

10 april 2008 08:31

Vendela jag förstår det

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av broderblogg - 16 juni 2010 01:05

Konstanta strömmar av ingenting fyller det tomma universumet Kallas Internet ...

Av broderblogg - 14 juni 2010 01:47

Blodsprängda ögonen kropp som sakta sjunker ihopTröttheten har segrat igen ...

Lol

Av broderblogg - 10 februari 2009 22:48

Det står att 36 personer läser den här bloggen dagligen och jag har inte skrivit ett inlägg på massor av månader, jag tror det är nåt fel på bloggagratis statistik.   Om någon faktiskt läser det här inlägget kan den personen skriva en kommentar, räck...

Av broderblogg - 11 november 2008 23:37

GÅ IN PÅ DENNA LÄNKEN LÄS SKITEN KOMMENTERA GÄRNA OCH FORTSÄTT SEDAN GÖRA SAMMA SAK:   http://www.mrlindgren.blogg.se ...

Av broderblogg - 30 oktober 2008 16:20

Jag har funderat på två saker, den första saken är om min säng och lukten i den.   Varje gång jag ska gå och sova så känner jag den här äckliga lukten, ungefär som svett. Men om jag ber någon annan lukta så känner dom ingenting. Men när jag går dit ...

Presentation

Omröstning

Borde man dela in skolklasser i dom duktiga och dom sämre?
 Ja, då kommer alla få den utveckling dom behöver.
 Ja, då slipper dom bra bli sinkade.
 Nej
 Bryr mig ej.

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11
12
13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25
26
27
28
29
30
<<< April 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards