Direktlänk till inlägg 8 april 2008

Energiskapare

Av broderblogg - 8 april 2008 21:44

   Det finns massor av mirakelpiller och mirakeldrycker som sägs att de ska ge en massa energi och man ska bli så pigg och stark, men stämmer detta? Själv tror jag inte att det stämmer, då kan man lika gärna dricka lite coca cola, för de lär väl bara innehålla koffein och socker, eller äta en apelsin om det är vitamin man vill åt.

   Fast jag har ett bättre tips för er som känner er lite dåsiga på kvällarna, börja i kvartersteatern. Har varit där från klockan 18.00-21.00 nu och det känns som jag borde vara trött då jag jonglerat och repat konstant, men faktum är att jag har mer energi nu än när jag åkte dit.

   Jag vet inte riktigt vad detta beror på, men man sätter igång kroppen där. Jag tror också det beror på att jag skrattar så mycket när jag är där, man blir nog pigg av att skratta. Så om ni inte bor i Sundsvall och inte orkar böraj i kvartersteatern så kan ni ju alltid börja göra fler saker som får er att skratta.

   Gå med i någon klubb i närhete, prata med kompisar eller varför inte bara kolla in klipp på youtube. Släng bort energidrycken och börja skratta istället, ett gott skratt förlänger ju livet.

 
 
Ingen bild

Linn

8 april 2008 22:29

Sanna ord, folk borde börja med teater istället för att käka massa skumma saker med onaturliga ämnen som förstör kroppen :)

 
Ingen bild

Jocke

8 april 2008 22:34

Sant, mer teater åt folket! :P

 
Ingen bild

Anna

8 april 2008 22:40

men hurtbulle nummer 1! socker is the shit vafan :O

 
Evelina

Evelina

8 april 2008 22:42

Håller helt med dig, teater = skratt, energi och lycka :) men för att jag tycker om att vara petnoga så skulle jag vilja säga att du var på konsertteatern idag och inte kvartersteatern, fast det spelar ju ingen roll var man är, huvudsaken är att man är tillsammans med kvt-folk. :)

http://evelinaw.bloggagratis.se

 
Jocke

Jocke

8 april 2008 22:47

Jo men syftade ju liksom på föreningen :P

http://www.joacimlindgren.bloggagratis.se

 
Yezz

Yezz

9 april 2008 08:33

Teater är underbart och man får ett sånt energirus som inte får av nåt annat :D

http://yezz.webblogg,se

 
sophie

sophie

9 april 2008 16:34

have a god day :)

http://www.ilikesophie.blogg.se

 
Ingen bild

Jocke

9 april 2008 22:19

Jessica japp,

Sophie tack.

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av broderblogg - 16 juni 2010 01:05

Konstanta strömmar av ingenting fyller det tomma universumet Kallas Internet ...

Av broderblogg - 14 juni 2010 01:47

Blodsprängda ögonen kropp som sakta sjunker ihopTröttheten har segrat igen ...

Lol

Av broderblogg - 10 februari 2009 22:48

Det står att 36 personer läser den här bloggen dagligen och jag har inte skrivit ett inlägg på massor av månader, jag tror det är nåt fel på bloggagratis statistik.   Om någon faktiskt läser det här inlägget kan den personen skriva en kommentar, räck...

Av broderblogg - 11 november 2008 23:37

GÅ IN PÅ DENNA LÄNKEN LÄS SKITEN KOMMENTERA GÄRNA OCH FORTSÄTT SEDAN GÖRA SAMMA SAK:   http://www.mrlindgren.blogg.se ...

Av broderblogg - 30 oktober 2008 16:20

Jag har funderat på två saker, den första saken är om min säng och lukten i den.   Varje gång jag ska gå och sova så känner jag den här äckliga lukten, ungefär som svett. Men om jag ber någon annan lukta så känner dom ingenting. Men när jag går dit ...

Presentation

Omröstning

Borde man dela in skolklasser i dom duktiga och dom sämre?
 Ja, då kommer alla få den utveckling dom behöver.
 Ja, då slipper dom bra bli sinkade.
 Nej
 Bryr mig ej.

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11
12
13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25
26
27
28
29
30
<<< April 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards