Direktlänk till inlägg 8 april 2008

Viktigt i mitt liv

Av broderblogg - 8 april 2008 15:41

   Jag har som princip att inte plugga, men nu måste jag faktiskt göra det även om jag inte gillar det. Har en tyska och engelska läxa som ska vara klar imorgon också har jag teater ikväll, så nu är väl tiden jag borde göra detta på.


   På tyskaläxan ska vi skriva om vad som är viktigt för oss i våra liv, men för att kunna skriva det måste jag väl först ta reda på vad som är viktigt, så nu får ni följa min tankegång, gör som jag ta en chipspåse och ett glas mjölk, slå er ner i soffan och läs/skriv.


   Oj råkade ta en liten paus och dricka mjöken, fast det märker inte ni ju, nu får ju hela inlägget på en gång, ni vet ju inte hur lång tid jag laggt ner på mina inlägg, jag kanske suttit här i timmar, eller bara några minuter vem vet, men nu kommer det. 


   Vad är viktigt i mitt liv, svårt att veta. Såklart är ju min familj, flickvännen och vännerna väldigt viktiga, men det är väl ganska självklart, jag gillar inte att skriva om självklara saker. Mat och pengar o.s.v är väl också viktigt för att kunna överleva men det är väl egentligen inget man behöver skriva om.


   Är den här bloggen viktig i mitt liv, på ett sätt är väl den det, den

fungerar väl också som mina vänner typ, här kan jag skriva och dela med mig av mina tankar, skriva av mig när jag mår bra eller dåligt. Att blogga är nog ganska viktigt för mig när jag tänker efter, om det inte vore detvarför skulle jag då spendera flera timmar om dagen bara för att dela med mig av lite text på internet.


   Vad mer är viktigt då, att har roligt kanske. Ja att ha roligt är nog det viktigaste för mig egentligen, för med att ha roligt så kommer alla viktiga saker in. Jag behöver familj, vänner och flickvän för att ha roligt. Det är inte så roligt att ha roligt för sig själv, okej det där lät äckligt. Som någon smart person sa någon gång, "Delad glädje är dubbel glädje.", det är väl antagligen därför man har fritidsaktiviteter också. Jag går ju inte i teater för att jag vill bli skådespelare som stor, det är personerna där som gör så att det blir roligt, mina kompisar som jag delar glädjen med.


   För att knyta ihop påsen, mjölk och chips passade bättre ihop än vad jag hade förväntat mig.

 
 
Malin

Malin

8 april 2008 16:44

haha du som knappt ville börja blogga jag fick ju tvinga dig och nu är bloggen bland det viktigaste i ditt liv ;)

http://malinlindgren.bloggagratis.se

 
Ingen bild

Anna

8 april 2008 16:52

mjölk och chips? fyfan vad äckligt... jag tror jag måste gå och spy en stund!
men nu när jag har spytt klart så måste jag säga naaaw ^^,

 
Ingen bild

Jocke

8 april 2008 16:53

Har du någonsin provat mjölk och chips någon gång då?

 
Ingen bild

Anna

8 april 2008 18:42

näe det har du rätt i ... men mjölk är inte spec gott...

 
Florence

Florence

8 april 2008 19:42

Om inte skrivsättet har förändrats sedan jag gick i skolan på din nivå så bör man inte ha radbrytning och indrag i samma text. Antingen har man indrag eller så har man "radbrytning" (Jag minns faktiskt inte det fina ordet). Var konsekvent. Nu har du lärt dig något nytt utan att plugga.

http://nightingale.bloggagratis.se

 
Ingen bild

Jocke

8 april 2008 21:15

Florence jag vet det där, men jag har kört med indraget förut men så blev texten så lång också insåg jag att det blev jobbigt att läsa med bara indraget, så då körde jag radbrytning men tydligen tog inte indraget bort sig själv :P

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av broderblogg - 16 juni 2010 01:05

Konstanta strömmar av ingenting fyller det tomma universumet Kallas Internet ...

Av broderblogg - 14 juni 2010 01:47

Blodsprängda ögonen kropp som sakta sjunker ihopTröttheten har segrat igen ...

Lol

Av broderblogg - 10 februari 2009 22:48

Det står att 36 personer läser den här bloggen dagligen och jag har inte skrivit ett inlägg på massor av månader, jag tror det är nåt fel på bloggagratis statistik.   Om någon faktiskt läser det här inlägget kan den personen skriva en kommentar, räck...

Av broderblogg - 11 november 2008 23:37

GÅ IN PÅ DENNA LÄNKEN LÄS SKITEN KOMMENTERA GÄRNA OCH FORTSÄTT SEDAN GÖRA SAMMA SAK:   http://www.mrlindgren.blogg.se ...

Av broderblogg - 30 oktober 2008 16:20

Jag har funderat på två saker, den första saken är om min säng och lukten i den.   Varje gång jag ska gå och sova så känner jag den här äckliga lukten, ungefär som svett. Men om jag ber någon annan lukta så känner dom ingenting. Men när jag går dit ...

Presentation

Omröstning

Borde man dela in skolklasser i dom duktiga och dom sämre?
 Ja, då kommer alla få den utveckling dom behöver.
 Ja, då slipper dom bra bli sinkade.
 Nej
 Bryr mig ej.

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11
12
13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25
26
27
28
29
30
<<< April 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards