Direktlänk till inlägg 1 april 2008

Dödad av en morot :(

Av broderblogg - 1 april 2008 17:04

Jag blev dödad idag, nybörjare som jag är så tänkte jag mig inte för, jag borde varit vaksammare. Jag har nämligen anmält mig till http://www.deathgame.se.


Ska beskriva mordet. Det plingade på min dörr, mamma öppnade och sa Jocke det är en katt som söker dig. Jag fattade inte först utan gick snällt till dörren, då far tanken upp i mitt huvud "Deathgame", fast det är för sent moroten sitter i mitt bröst och jag är död.

Hon presenterade sig som sirkillalot och sa att jag var söt wohooo. Det var ett väldigt trevligt sätt att bli mördad på måste jag säga. Men detta verkar som ett roligt spel i min stil iaf även om jag blev dödad lite väl snabb. Fan jag skulle tagit med mig en banan till dörren.


   Mitt tidigare inlägg var såklart ett aprilskämt om ni inte förstod det. När vi pratar om aprilskämt, jag fick världens snilleblixt imorse på skolan. Jag skyndade mig till datorn och skrev "Skåpens Kombinationslösenord har blivit utbytta. Vänligen kontakta vaktmästaren för att få ett nytt."

   Jag  skrev ut några kopior och tejpade upp på skåpen. Vet inte om jag lyckats lura så många men några kanske gick iväg till vaktmästaren. Jag tycker iaf det var ett roligt aprilskämt.

 
 
Mr. Porter

Mr. Porter

1 april 2008 18:51

hade en kompis som körde det, han hade på sig flytväst i en vecka haha

http://porterale.bloggagratis.se

 
Jocke

Jocke

1 april 2008 21:28

Det var roligt så länge det varade.

http://www.joacimlindgren.bloggagratis.se

 
lina

lina

1 april 2008 21:35

haha så smart man kan vara ;)

http://linasofiaa.blogg.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av broderblogg - 16 juni 2010 01:05

Konstanta strömmar av ingenting fyller det tomma universumet Kallas Internet ...

Av broderblogg - 14 juni 2010 01:47

Blodsprängda ögonen kropp som sakta sjunker ihopTröttheten har segrat igen ...

Lol

Av broderblogg - 10 februari 2009 22:48

Det står att 36 personer läser den här bloggen dagligen och jag har inte skrivit ett inlägg på massor av månader, jag tror det är nåt fel på bloggagratis statistik.   Om någon faktiskt läser det här inlägget kan den personen skriva en kommentar, räck...

Av broderblogg - 11 november 2008 23:37

GÅ IN PÅ DENNA LÄNKEN LÄS SKITEN KOMMENTERA GÄRNA OCH FORTSÄTT SEDAN GÖRA SAMMA SAK:   http://www.mrlindgren.blogg.se ...

Av broderblogg - 30 oktober 2008 16:20

Jag har funderat på två saker, den första saken är om min säng och lukten i den.   Varje gång jag ska gå och sova så känner jag den här äckliga lukten, ungefär som svett. Men om jag ber någon annan lukta så känner dom ingenting. Men när jag går dit ...

Presentation

Omröstning

Borde man dela in skolklasser i dom duktiga och dom sämre?
 Ja, då kommer alla få den utveckling dom behöver.
 Ja, då slipper dom bra bli sinkade.
 Nej
 Bryr mig ej.

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11
12
13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25
26
27
28
29
30
<<< April 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards