Alla inlägg den 30 mars 2008

Av broderblogg - 30 mars 2008 21:32

   Tänkte prova en liten rolig sak som jag och en polare funderade på över Sveriges största blogg. Vi kom fram till att om man skriver Sveriges största blogg tillräckligt många gånger lär man ligga ganska bra till på google. Och på google trycker man ju bara på första länken.

   Jag är ju inte Sveriges största blogg nu, men om detta experiment skulle fungera kanske jag skulle kunna vara på väg mot att bli Sveriges största blogg. Så för att se om det fungerar eller inte kan ni få hjälpa till att vara kontrollanter i Sveriges största blogg experimentet. Kolla hur många besökare jag har nu också kollar vi igen om ett tag. Kanske kan jag bli Sveriges största blogg, vad tror ni? Eller är det ni som ska bli Sveriges största blogg?

Av broderblogg - 30 mars 2008 16:42

   Vill inte vara less men det är jag. Jag gick och la mig alldeles för sent igår för att kliva upp så tidigt. Vi var tre pers på scouterna, TRE PERS!, dålig stil av dom andra tycker jag, att inte dyka upp. Var kvar där tills klockan tre fast det kändes som om det var femtioelva år längre.

   Nu sitter jag och försöker göra klart uppgiften på boken Jenny av Jonas Gardell. En bra och verklig bok som jag tycker fler borde läsa, fast jag är väldigt opepp på att plocka ut citat och skriva kommentarer till dom nu.

   Aja ska försöka göra klart detta nu, men problemet är när jag börjar skriva något så vill det inte ta slut, därför blir mina kommentarer väldigt väldigt långa, och ofta osammanhängade så då måste jag justera skiten också. 

   Ikväll är det HV71-Timrå, får hoppas på en vinst till nu då, men tror tyvärr inte att det kommer bli så :(.

Av broderblogg - 30 mars 2008 00:05

   Jag måste kliva upp om 8 timmar, okej det är väl inte så farligt tänker ni. Nä det kanske det inte är, men faktum är att jag inte kommer lägga mig än på ett tag. Okej man klarar sig utan att sova så länge faktiskt, men jag ska till en scoutstuga mitt i skogen och göra våfflor för att sälja förstår ni, dessutom kommer det aldrig någon. Sällskapet är väl roligt, men jag föväntar mig itne att någon annan kommer, alla lär väl ha glömt bort det, så då får jag stå där i skogen för mig själv.

 

Ett annat helvete, jag borde ha gjort klart uppgifterna på boken som vi ska ha gjort klart när skolan börjar igen, det har jag inte gjort. Fast jag läste ut boken för länge sen så har jag inte orkat göra uppgifterna, så det måste jag göra imorgon efter att jag knappt sovit och sålt våfflor jippie. 

   

Helvete nummer tre, jag måste träna på våran redovisning om kina på samhällen. Vi ska nämligen redovisa vad vi kommit fram till o.s.v tills på måndag. Jag har ju skrivit det vi ska säga men jag har inte träna mer än så. Jag har inte gjort om det till normalt språk utan det är ganska jobbigt nu, helvetes jävlar skit jag kommer inte orka, det kommer bli bajs. Okej nu ska jag inte vara less för det har faktiskt varit ett väldigt roligt påsklov.

  

Nu ska jag sluta svära. Igår var jag på filmkväll och ikväll var jag på pipeline. Finns det något bättre sätt att fördriva tiden och glömma bort allt som måste göras än att gå på pipeline. Det var roligt och mysigt som vanligt :P. Frida, Confussions och Babian spelade, alla var bra fast måste nog säga att Confussions var bäst sedan Babian. Kanske får upp lite bilder senare någon dag, för jag tog en del bilder men vet inte om jag fick någon bra.


Okej för att detta inlägg ska få lite substans så ska jag göra så här. Vad kan vi dra för slutsats av detta inlägg?

Jo, att livet är ett helvete, men man måste sluta tänka på det. Tex genom att gå på pipeline och lyssna på musik eller liknande. TÄNK MINDRE!, eller inte tänka mindre, men kankse tänka mindre på livet och universum och sånt där.

Presentation

Omröstning

Borde man dela in skolklasser i dom duktiga och dom sämre?
 Ja, då kommer alla få den utveckling dom behöver.
 Ja, då slipper dom bra bli sinkade.
 Nej
 Bryr mig ej.

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3
4
5 6
7
8
9
10 11 12 13 14 15 16
17 18
19
20
21
22
23
24
25
26
27 28
29
30
31
<<< Mars 2008 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards