Alla inlägg den 20 mars 2008

Av broderblogg - 20 mars 2008 12:33

   Japp nu drar jag snart till fjällen med Broder Blogg AB's Crew. En hel vecka utan internet hur fan ska jag klara mig. Men ännu värre hur ska ni klara er. Jag vet att alla älskar min fantastiska blogg även Florence. Men om sagt så ska jag åka till fjälls i en vecka så ni får försöka att klara er utan mig. Eller så kan ni ju låtsas att jag bloggar eller så kan ni smsa mig, ja det kan ni göra, speciellt om ni ska åka till storhogna eller vemdalen eller runt omkring där, jag vill ha sällskap i slalom backen. Dessutom behöver jag någon att snacka med, för jag kommer sakna Mrs Y.
   Nä jag har faktiskt inget vettigt alls att skriva egentligen. Men jag ska ta med mig mina pilotbrillor till backen och vara schnyggast i backen, fyfan vad stockholmarna kommer bli avundsjuka.

    Fyfan vad jag hatar min ipod och itunes, det vill inte fungera. Nu måste jag lyssna på musik jag hört femtioelva gånger omunder resan till fjällen, jag vill ha in ny musik. Ett tips om ni ska köpa en mp3 köp inte ipod.


Dagens Vetande: Storhogna är en skidort i Bergs kommun, Jämtlands län i Sverige. Liftsystemet är ihopknutet med Katrinabacken i Klövsjö. Totalt har systemet 12 skidliftar och 19 nedfarter. Högsta fallhöjden i ett sträck är 340 meter. Från Storhognas topp till Katrinabackens botten är dock fallhöjden 415 meter. Liftkorten gäller även för Vemdalsskalet och Björnrike.

Presentation

Omröstning

Borde man dela in skolklasser i dom duktiga och dom sämre?
 Ja, då kommer alla få den utveckling dom behöver.
 Ja, då slipper dom bra bli sinkade.
 Nej
 Bryr mig ej.

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3
4
5 6
7
8
9
10 11 12 13 14 15 16
17 18
19
20
21
22
23
24
25
26
27 28
29
30
31
<<< Mars 2008 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards