Direktlänk till inlägg 30 mars 2008

Helvete, eller fan man ska ju inte svära.

Av broderblogg - 30 mars 2008 00:05

   Jag måste kliva upp om 8 timmar, okej det är väl inte så farligt tänker ni. Nä det kanske det inte är, men faktum är att jag inte kommer lägga mig än på ett tag. Okej man klarar sig utan att sova så länge faktiskt, men jag ska till en scoutstuga mitt i skogen och göra våfflor för att sälja förstår ni, dessutom kommer det aldrig någon. Sällskapet är väl roligt, men jag föväntar mig itne att någon annan kommer, alla lär väl ha glömt bort det, så då får jag stå där i skogen för mig själv.

 

Ett annat helvete, jag borde ha gjort klart uppgifterna på boken som vi ska ha gjort klart när skolan börjar igen, det har jag inte gjort. Fast jag läste ut boken för länge sen så har jag inte orkat göra uppgifterna, så det måste jag göra imorgon efter att jag knappt sovit och sålt våfflor jippie. 

   

Helvete nummer tre, jag måste träna på våran redovisning om kina på samhällen. Vi ska nämligen redovisa vad vi kommit fram till o.s.v tills på måndag. Jag har ju skrivit det vi ska säga men jag har inte träna mer än så. Jag har inte gjort om det till normalt språk utan det är ganska jobbigt nu, helvetes jävlar skit jag kommer inte orka, det kommer bli bajs. Okej nu ska jag inte vara less för det har faktiskt varit ett väldigt roligt påsklov.

  

Nu ska jag sluta svära. Igår var jag på filmkväll och ikväll var jag på pipeline. Finns det något bättre sätt att fördriva tiden och glömma bort allt som måste göras än att gå på pipeline. Det var roligt och mysigt som vanligt :P. Frida, Confussions och Babian spelade, alla var bra fast måste nog säga att Confussions var bäst sedan Babian. Kanske får upp lite bilder senare någon dag, för jag tog en del bilder men vet inte om jag fick någon bra.


Okej för att detta inlägg ska få lite substans så ska jag göra så här. Vad kan vi dra för slutsats av detta inlägg?

Jo, att livet är ett helvete, men man måste sluta tänka på det. Tex genom att gå på pipeline och lyssna på musik eller liknande. TÄNK MINDRE!, eller inte tänka mindre, men kankse tänka mindre på livet och universum och sånt där.

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av broderblogg - 16 juni 2010 01:05

Konstanta strömmar av ingenting fyller det tomma universumet Kallas Internet ...

Av broderblogg - 14 juni 2010 01:47

Blodsprängda ögonen kropp som sakta sjunker ihopTröttheten har segrat igen ...

Lol

Av broderblogg - 10 februari 2009 22:48

Det står att 36 personer läser den här bloggen dagligen och jag har inte skrivit ett inlägg på massor av månader, jag tror det är nåt fel på bloggagratis statistik.   Om någon faktiskt läser det här inlägget kan den personen skriva en kommentar, räck...

Av broderblogg - 11 november 2008 23:37

GÅ IN PÅ DENNA LÄNKEN LÄS SKITEN KOMMENTERA GÄRNA OCH FORTSÄTT SEDAN GÖRA SAMMA SAK:   http://www.mrlindgren.blogg.se ...

Av broderblogg - 30 oktober 2008 16:20

Jag har funderat på två saker, den första saken är om min säng och lukten i den.   Varje gång jag ska gå och sova så känner jag den här äckliga lukten, ungefär som svett. Men om jag ber någon annan lukta så känner dom ingenting. Men när jag går dit ...

Presentation

Omröstning

Borde man dela in skolklasser i dom duktiga och dom sämre?
 Ja, då kommer alla få den utveckling dom behöver.
 Ja, då slipper dom bra bli sinkade.
 Nej
 Bryr mig ej.

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3
4
5 6
7
8
9
10 11 12 13 14 15 16
17 18
19
20
21
22
23
24
25
26
27 28
29
30
31
<<< Mars 2008 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards