Alla inlägg den 17 mars 2008

Av broderblogg - 17 mars 2008 22:18

    Jag och Olof, en person jag lärt känna håller på med ett projekt, vi tänker försöka skapa ett parti. Vi är trött på dagens partier och politiker, så istället för att sitta och klaga tänkte vi visa hur vi tycker ett parti ska vara och göra vårat egna parti. Ni kan läsa mer på: http://utvecklingspartiet.bloggagratis.se/


    Idag har jag inte gjort så mycket, började skolan 12.15 hade tre lektioner och sedan slutade jag. Vi fick se film på tyskan, tack och lov för jag var verkligen inte på humör för tyska. 

    Nu på kvällen har jag varit på scouterna, utflyttade gamla scouter var hemma igen över påsken och besökte oss, det var trevligt. Vi tände en eld och grillade lite kött och åt det med en baugett, medan det snöade. Riktigt mysigt och bra avkoppling från vardagsstressen.

    När jag kom hem fick jag veta att modo förlorade :(, aja vi tar dom i nästa match imorgon.

Presentation

Omröstning

Borde man dela in skolklasser i dom duktiga och dom sämre?
 Ja, då kommer alla få den utveckling dom behöver.
 Ja, då slipper dom bra bli sinkade.
 Nej
 Bryr mig ej.

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3
4
5 6
7
8
9
10 11 12 13 14 15 16
17 18
19
20
21
22
23
24
25
26
27 28
29
30
31
<<< Mars 2008 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards