Direktlänk till inlägg 30 mars 2008

Sveriges Största blogg.

Av broderblogg - 30 mars 2008 21:32

   Tänkte prova en liten rolig sak som jag och en polare funderade på över Sveriges största blogg. Vi kom fram till att om man skriver Sveriges största blogg tillräckligt många gånger lär man ligga ganska bra till på google. Och på google trycker man ju bara på första länken.

   Jag är ju inte Sveriges största blogg nu, men om detta experiment skulle fungera kanske jag skulle kunna vara på väg mot att bli Sveriges största blogg. Så för att se om det fungerar eller inte kan ni få hjälpa till att vara kontrollanter i Sveriges största blogg experimentet. Kolla hur många besökare jag har nu också kollar vi igen om ett tag. Kanske kan jag bli Sveriges största blogg, vad tror ni? Eller är det ni som ska bli Sveriges största blogg?

 
 
Mika

Mika

30 mars 2008 21:55

Jocke, vad rolig du är.Många "sveriges största blogg" blev det haha=D
1.Neeej jag tycker inte att jag ser ut som de, neeej neej. Men tack!
2. Skit bra argument! Jag tror jag tog med de om ja minns=)
Ha det bra!=)

http://www.mikamika.bloggagratis.se

 
Jocke

Jocke

30 mars 2008 21:57

Roligt att jag kunde hjälpa till, brukar disktuera dödsstraff då och då så var inte så svårt för mig att slänga ut mina vanliga argument :P

http://www.joacimlindgren.bloggagratis.se

 
Mika

Mika

31 mars 2008 11:35

Jaha vad roligt=)
Tack:D

http://www.mikamika.bloggagratis.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av broderblogg - 16 juni 2010 01:05

Konstanta strömmar av ingenting fyller det tomma universumet Kallas Internet ...

Av broderblogg - 14 juni 2010 01:47

Blodsprängda ögonen kropp som sakta sjunker ihopTröttheten har segrat igen ...

Lol

Av broderblogg - 10 februari 2009 22:48

Det står att 36 personer läser den här bloggen dagligen och jag har inte skrivit ett inlägg på massor av månader, jag tror det är nåt fel på bloggagratis statistik.   Om någon faktiskt läser det här inlägget kan den personen skriva en kommentar, räck...

Av broderblogg - 11 november 2008 23:37

GÅ IN PÅ DENNA LÄNKEN LÄS SKITEN KOMMENTERA GÄRNA OCH FORTSÄTT SEDAN GÖRA SAMMA SAK:   http://www.mrlindgren.blogg.se ...

Av broderblogg - 30 oktober 2008 16:20

Jag har funderat på två saker, den första saken är om min säng och lukten i den.   Varje gång jag ska gå och sova så känner jag den här äckliga lukten, ungefär som svett. Men om jag ber någon annan lukta så känner dom ingenting. Men när jag går dit ...

Presentation

Omröstning

Borde man dela in skolklasser i dom duktiga och dom sämre?
 Ja, då kommer alla få den utveckling dom behöver.
 Ja, då slipper dom bra bli sinkade.
 Nej
 Bryr mig ej.

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3
4
5 6
7
8
9
10 11 12 13 14 15 16
17 18
19
20
21
22
23
24
25
26
27 28
29
30
31
<<< Mars 2008 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards