Alla inlägg den 18 mars 2008

Av broderblogg - 18 mars 2008 22:57

    Fan vad less jag känner mig nu, jag vet inte varför jag har bara fått den känslan. Kanske för att jag har läxor att göra, kanske för att sista teaterepet idag innan påsk så kommer inte träffa dom på ett tag. 

   Fast egentligen borde jag ju inte vara less, sista skoldagen imorgon sedan lov, det är onsdagscafé imorgon och timrå vann mot modo och avancerade därmet till semin.

   Altlså slutsatsen vad fan har jag för anledning att vara less, men ibland blir man bara på ett humör utan att man vet varför. Det bara händer, sedan är man fast och ser allt från den synvinkeln och man blir mer och mer fast.

   Nu ska jag se på meet the spartans det kanske kan glädja mig lite, ha ett bra liv.


Dagens Vetande: Påsklov kallas skolornas ledigheter vid påsk. Påsklovet i Sverige brukar omfatta en vecka, antingen före påsk eller efter påsk.

Presentation

Omröstning

Borde man dela in skolklasser i dom duktiga och dom sämre?
 Ja, då kommer alla få den utveckling dom behöver.
 Ja, då slipper dom bra bli sinkade.
 Nej
 Bryr mig ej.

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3
4
5 6
7
8
9
10 11 12 13 14 15 16
17 18
19
20
21
22
23
24
25
26
27 28
29
30
31
<<< Mars 2008 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards