Direktlänk till inlägg 18 april 2008

Min egna sekt, Blogg Bröderna.

Av broderblogg - 18 april 2008 12:06

   Ja Florence håller ju på att skapa en sekt, florencerna, kanske en aning oseriöst men jag vill inte vara med i den sekten för dom är så taskiga mot mig så jag täntke jag skapar en egen sekt istället, för jag menar jag har knappt 200 läsare per dag, och en sekt på 200 pers skulle inte vara dåligt.

   Tänkte att sekten skulle heta Blogg Bröderna, man måste vara man för att få vara med som en äkta medlem men man får vara med även som kvinna, men då får man utföra kvinnosysslor som laga mat och passa barnen.

   Ja sektens syfte är att dyrka mig eftersom jag är bäst, någon som vill gå med. Som välkomstpresent i sekten kan jag erbjuda evigt liv i det ultimata paradiset efter döden, om man betalar lite extra kan jag även erbjuda evigt liv på jorden eller andra trevliga förmåner.

   Jag har så otroligt tråkigt och är så jävla trött och vi har flera lektioner kvar, rädda mig och gå med i min sekt så jag har något att göra under skoldagarna.

   Förresten det är förbjudet att äta päron i min sekt, apelsiner eller äpplen utan skal går dock bra.



 
 
Anna

Anna

18 april 2008 12:16

Jag ska starta en sekt där vi tillber päron!

http://svartafaret.bloggagratis.se

 
Ingen bild

Jocke

18 april 2008 12:19

Försvinn härifrån.

 
Annie

Annie

18 april 2008 16:50

Får man äta Kiwi??

http://peek-a-boos.bloggagratis.se

 
Annie

Annie

18 april 2008 16:54

Varför har du förresten ingen bilddagbok när du presenterar dej med en kamera på bild?? Jag vill se lite fina bilder, ju ;-)

Har själv lagt ut några som jag tog igår kväll på bloggen. Stadshuset är vackert :-)

/Amatörfotografen from hell

http://peek-a-boos.bloggagratis.se

 
Hon som tittade in

Hon som tittade in

18 april 2008 17:12

Om jag går med i din sekt, hur kan du då veta om jag äter apelsiner med skal? Är du en sån där allvetande sektledare som ser allt och vet allt? :O

http://kungligtknasig.bloggagratis.se

 
Ingen bild

Jocke

18 april 2008 17:12

Jag har bilddagbok men lägger aldrig upp några bilder, jag tar mycket bilder, tog massor av bilder igår på pipeline. Men saken är den att jag tycker det är roligare att ta dom än att bearbeta dom och ladda in dom på datorn och lägga upp dom någonstans.

 
Ingen bild

Jocke

18 april 2008 17:13

Apelsinskal får man äta, men stenfrukter är förbjudet för jag tål nämligen inte det. Bada i klor är också strikt förbjudet om man gör det så får man brinna i helvetet.

Ja jag är allsmäktig, eller nästan iaf.

 
Annie

Annie

18 april 2008 17:38

OM jag går med... är du säker på att du vill att jag ska laga mat då???

Läs sista stycket:
http://peek-a-boos.bloggagratis.se/2007/12/13/403063-vinterkraksjukan/

och hela inlägget:
http://peek-a-boos.bloggagratis.se/2008/01/17/457227-kungsornen-gar-det-att-misslyckas/

jaja.. skyll dej själv ;-)

http://peek-a-boos.bloggagratis.se

 
Annie igen

Annie igen

18 april 2008 17:42

Jocke: Fast om du inte betraktar dem, så vet du ju inte om du gör rätt, väl?
Jag tycker att det är KALLT att fota och därför roligare att redigera dem ;-)

http://peek-a-boos.bloggagratis.se

 
cissi

cissi

18 april 2008 17:45

VAD hände med feministen i dig Joacim!!:O

http://snurran.bloggagratis.se

 
Ingen bild

Jocke

18 april 2008 18:00

Annie: Kyla är härligt. Men jag råkar jämt ta så många bilder varje gång jag fotar så orkar inte rensa eller fixa. Dessutom vill jag inte lägga ut dom på bloggen då massor av bilder förstör enligt mig.

Cissi: Vissa saker måste man offra för andra högre ändamål i livet. Jag vill vara feministisk men jag har blivit uppfylld av en helig ande som sa åt mig att bli kvinnohatare och starta en sekt.

 
Annie

Annie

18 april 2008 18:07

Jocke: Förstod inte riktigt... Massor av bilder förstör.. vaddå? Vad förstör dem?

http://peek-a-boos.bloggagratis.se

 
Ingen bild

Jocke

18 april 2008 18:12

Nä men jag vet inte, bloggen är till för att lägga upp text iaf, och jag skriver ganska långa inlägg så massa bilder skulle bara sno en massa utrymme, det kanske passar på vissa bloggar men jag tycker inte det passar på min.

Men vissa påstår att det blir lättare att läsa med bilder också, det kan jag nog hålla med om men blogg är en textdagbok, ska kanske börja lägga upp bilder jag fotar på bilddagboken får se om jag orkar och har plats på datorn.

 
Annie

Annie

18 april 2008 18:18

Äh, det är bara roligt med bilder i bloggen, ju. Men Å ANDRA SIDAN, så har ju alla människor olika mål och syften med sina bloggar, och det måste man alltid ha respekt för.
Trots det så vore det kul att se något av vad du fotat... även fast jag inte passar som sektmedlem ;-)

http://peek-a-boos.bloggagratis.se

 
Ingen bild

Jocke

18 april 2008 18:19

Bara för din skull ska jag ta och ladda upp någon bild från pipeline igår, fast har inte tid nu men kolla in imorgon.

 
Ingen bild

Jocke

18 april 2008 18:21

Annars har du lite foton om du kollar i januari-mars.

Lite sånt här sysslar jag med också: http://joacimlindgren.bloggagratis.se/2008/03/02/544737-hjalp-utmaning/

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av broderblogg - 16 juni 2010 01:05

Konstanta strömmar av ingenting fyller det tomma universumet Kallas Internet ...

Av broderblogg - 14 juni 2010 01:47

Blodsprängda ögonen kropp som sakta sjunker ihopTröttheten har segrat igen ...

Lol

Av broderblogg - 10 februari 2009 22:48

Det står att 36 personer läser den här bloggen dagligen och jag har inte skrivit ett inlägg på massor av månader, jag tror det är nåt fel på bloggagratis statistik.   Om någon faktiskt läser det här inlägget kan den personen skriva en kommentar, räck...

Av broderblogg - 11 november 2008 23:37

GÅ IN PÅ DENNA LÄNKEN LÄS SKITEN KOMMENTERA GÄRNA OCH FORTSÄTT SEDAN GÖRA SAMMA SAK:   http://www.mrlindgren.blogg.se ...

Av broderblogg - 30 oktober 2008 16:20

Jag har funderat på två saker, den första saken är om min säng och lukten i den.   Varje gång jag ska gå och sova så känner jag den här äckliga lukten, ungefär som svett. Men om jag ber någon annan lukta så känner dom ingenting. Men när jag går dit ...

Presentation

Omröstning

Borde man dela in skolklasser i dom duktiga och dom sämre?
 Ja, då kommer alla få den utveckling dom behöver.
 Ja, då slipper dom bra bli sinkade.
 Nej
 Bryr mig ej.

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11
12
13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25
26
27
28
29
30
<<< April 2008 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards