Direktlänk till inlägg 15 april 2008

Sex på kvällen, går det?

Av broderblogg - 15 april 2008 22:39

   Ja jag har suttit och tänkt lite nu så här på kvällen, eller tänker gör man väl hela tiden men jag har tänkt lite extra. Jag har nämligen varit väldigt duktig och tränat massor av bilogi, eller massor och massor men en del. Det fanns nämligen inget att göra på stora internet så det fick mig att jobba bättre.

   Förstår ni hur tråkigt internet har varit ikväll, "Det fanns inget att göra". När det inte finns något att göra på internet då är det illa.

   Man brukar prata om att på internet finns det obegränsade möjligheter, men finns det verkligen det? Jag menar räcker det med att ha internet för att få tillgång till dessa "obegränsade möjligheterna". Man kanske måste kunna utnyttja dem, dessutom kan man inte få frisk luft via internet.

   Fan vad jag spårade iväg  men det var mest för att få lite text i detta inlägg, jag tänkte liksom om jag skriver en häftig rubrik så kanske jag kan få ytterligare sex stycken läsare så att jag får över 200 läsare på en dag för andra gången, det är även därifrån jag fick insperationen till rubriksättningen.

   Helvete vad sex verkar lockande, jag fick direkt 7 nya läsare en minut efter att jag postat detta inlägg, ni som kollade hit p.g.a rubriken kan ni inte lämna en kommentar, eller det vågar ni kanske inte, era små pervon :P

 
 
Elina

Elina

15 april 2008 22:55

Det var bra skrivet,jag gick in pga att det stod som det gjorde sex på kvällen *Ler* och jag vågade lämna kommentar iallafall..Har nyligen gjort min sida...Ha en bra vecka..Kram

http://tuulaelina.bloggagratis.se

 
Ingen bild

Jocke

15 april 2008 23:03

Modigt att våga erkänna, hoppas du också får en bra vecka och att du lyckas med din blogg.

 
Linn

Linn

16 april 2008 16:42

Sex säljer, det är ett faktum. Våranvän Jessica brukar ofta använda sig av det knepet för att få fler läsare :P och jag använde det för att göra reklam för våran teater xD

http://kiwiplutt.webblogg.se

 
Ingen bild

Jocke

16 april 2008 16:43

Du är smartare än du ser ut :P

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av broderblogg - 16 juni 2010 01:05

Konstanta strömmar av ingenting fyller det tomma universumet Kallas Internet ...

Av broderblogg - 14 juni 2010 01:47

Blodsprängda ögonen kropp som sakta sjunker ihopTröttheten har segrat igen ...

Lol

Av broderblogg - 10 februari 2009 22:48

Det står att 36 personer läser den här bloggen dagligen och jag har inte skrivit ett inlägg på massor av månader, jag tror det är nåt fel på bloggagratis statistik.   Om någon faktiskt läser det här inlägget kan den personen skriva en kommentar, räck...

Av broderblogg - 11 november 2008 23:37

GÅ IN PÅ DENNA LÄNKEN LÄS SKITEN KOMMENTERA GÄRNA OCH FORTSÄTT SEDAN GÖRA SAMMA SAK:   http://www.mrlindgren.blogg.se ...

Av broderblogg - 30 oktober 2008 16:20

Jag har funderat på två saker, den första saken är om min säng och lukten i den.   Varje gång jag ska gå och sova så känner jag den här äckliga lukten, ungefär som svett. Men om jag ber någon annan lukta så känner dom ingenting. Men när jag går dit ...

Presentation

Omröstning

Borde man dela in skolklasser i dom duktiga och dom sämre?
 Ja, då kommer alla få den utveckling dom behöver.
 Ja, då slipper dom bra bli sinkade.
 Nej
 Bryr mig ej.

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11
12
13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25
26
27
28
29
30
<<< April 2008 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards