Direktlänk till inlägg 6 april 2008

Skrytinlägg

Av broderblogg - 6 april 2008 20:32

   Nu är jag med på alla topplistorna förutom nykomlingar vilket hade varit ganska svårt. Jag är jävligt stolt, detta trodde jag inte, att jag skulle vara med på massa listor, trodde max att det skulle vara mina kompisar som skulle läsa om ens dom. Men nu ligger jag på 92:a plats på populäraste bloggarna på bloggagratis.se det tycker jag är jävligt tufft.

   Alltså jag har ju mest bloggen för att skriva av mig, men det är ju alltid roligt att få mer besökare, ens åsikter blir ju värda mycket mer. Jag kanske kan påverka mer om jag har fler läsare, och framförallt jag kanske blir ihågkommen.

   För jag har kommit fram till att meningen med livet är att bli ihågkommen. Det är nog därför många personer gör massa skjuka grejer, hemska grejer, bara för att bli ihågkommen och omnämnd i historien. Jag hoppas att jag kan göra något bra istället som gör så att jag blir ihågkommen.



"Precis som det finns gammelgäddor finns det gammelcitronfjärilar, det har jag läst i national geographic"  - Joakim Jansson/Mannen och Legenden


"Visste du att innan frank reijkard blev fotbollsspelare så var han en spottkobra det har jag läst i national geographic" - Joakim igen, han är skön.


Här har ni bevis för det sista citatet: 

 
 
Ingen bild

Gnagare ser dig!

6 april 2008 21:15

Meningen med livet är 42, punkt! Hädare! Att bli ihågkommer för en blogg är inte särskilt värdigt, om det inte gäller FC Z Thore eller dylikt, då skulle jag skattta mig lycklig

 
Jocke

Jocke

6 april 2008 21:21

Ja 42 är meningen med livet om frågan är vad är 6*7, jag har också läst liftarens guide till galaxen. Nej jag vill inte bli ihågkommen för min blogg heller, jag vill bli ihågkommen för något annat, något bra.

http://www.joacimlindgren.bloggagratis.se

 
Ingen bild

Gnagare ser dig!

6 april 2008 21:27

Jag säger som den gamle skalden Henrik Ibsen,
"Om man lika gärna ska ha en förkylning så varför inte lägga sig i sängen och ha mysigt med den". Ja, det var jag som skrev "snabbköpskassörskan".

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av broderblogg - 16 juni 2010 01:05

Konstanta strömmar av ingenting fyller det tomma universumet Kallas Internet ...

Av broderblogg - 14 juni 2010 01:47

Blodsprängda ögonen kropp som sakta sjunker ihopTröttheten har segrat igen ...

Lol

Av broderblogg - 10 februari 2009 22:48

Det står att 36 personer läser den här bloggen dagligen och jag har inte skrivit ett inlägg på massor av månader, jag tror det är nåt fel på bloggagratis statistik.   Om någon faktiskt läser det här inlägget kan den personen skriva en kommentar, räck...

Av broderblogg - 11 november 2008 23:37

GÅ IN PÅ DENNA LÄNKEN LÄS SKITEN KOMMENTERA GÄRNA OCH FORTSÄTT SEDAN GÖRA SAMMA SAK:   http://www.mrlindgren.blogg.se ...

Av broderblogg - 30 oktober 2008 16:20

Jag har funderat på två saker, den första saken är om min säng och lukten i den.   Varje gång jag ska gå och sova så känner jag den här äckliga lukten, ungefär som svett. Men om jag ber någon annan lukta så känner dom ingenting. Men när jag går dit ...

Presentation

Omröstning

Borde man dela in skolklasser i dom duktiga och dom sämre?
 Ja, då kommer alla få den utveckling dom behöver.
 Ja, då slipper dom bra bli sinkade.
 Nej
 Bryr mig ej.

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11
12
13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25
26
27
28
29
30
<<< April 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards