Direktlänk till inlägg 15 mars 2008

Filmpremiär

Av broderblogg - 15 mars 2008 15:27

   Fan jag har ett modeproblem, typ första gången i hela  mitt liv jag har problem med detta :P. Iaf jag ska på filmpremiär ikväll. Det är en film som jag var statist i, detta var för typ två år sedan och nu är den klar. Problemet ligger i att på inbjudan stod det inget om klädsel. Jag funderar just nu bara på ett par jeans och någon långärmad tröja, är det för fult för en filmpremiär, jag var ju ändå bara statist. Får försöka hitta en lösning, vad tycker ni?

    Klev upp vid 11 tror jag, åt frukost och började sedan städa mitt rum lite. Sedan ringde min morbror och sa att han och mina kusiner skulle komma och gratta mig, lite i efterskott. Detta säger ganska mycket om hur upptagen alla är i dagens samhälle. Vi har inte förrns idag hittat ett datum som vi båda familjer kunde träffas och jag var närvarande. En månad och 6 dagar efter jag fyllde år :P. 

   Jag fick blommor och en bok som Paulo Roberto skrivit som handlar om hur man kan träna en kvart om dagen och få en bättre kropp som orkar mer. Tror jag ska börja med denna träningsmetod så slipper jag betala dyra gymkostnader eller liknande utan kan istället träna hemma en kvart med min kropp som hjälpmedel.

   Efter att mina kusiner varit här så tog jag och pappa tag i träningen och gick med lite tidningar till återvinningstationen, sedan med gammalt bröd till änderna, sedan till affären för att löpa nytt nytt bröd och sedan hem igen.

   Min trevliga broder kommer hem från luleå nu någon vecka. Ska bli roligt att få träffa honom igen, var ju ett tag sen. Undra vad han säger om att jag snott hans rum :P.


Dagens Vetande: Mode, (latin: modus), betyder sätt, fason, rytm, mått, gräns; något som är förenligt med tidens rytm och smak, alltså det som är modernt. Ordet används framför allt, men inte uteslutande, beträffande kläder. Jämför stil, trend och subkultur. Mode kan spegla den rådande tidsandan, kan ta sig uttryck i kläder, arkitektur, målarkonst eller musik. Inom givna kulturella gränser kan en person höja sin status i gruppen genom att ändra klädedräkten.

 
 
Anna

Anna

15 mars 2008 15:48

hahaha x) snällt ändå att ge dig boken om träning.. tycker dom att du behöver den eller nått?

http://ostkrokar.bloggagratis.se

 
Jocke

Jocke

15 mars 2008 15:50

Men tror jag sagt någon gång att den skulle man vilja ha, kommer inte ihåg.

http://www.joacimlindgren.bloggagratis.se

 
viktoria

viktoria

15 mars 2008 19:31

Jocke, nu var de ju aplänge sedan jag såg dig, vad sägs som en romantisk middag? :) HAHAHAH!

http://www.viktoriab.bloggagratis.se

 
Jocke

Jocke

15 mars 2008 22:13

Ja varför inte, det var faktiskt aplänge sedan. Följ med Malin hem någon dag då :P

http://www.joacimlindgren.bloggagratis.s

 
viktoria

viktoria

15 mars 2008 22:16

haha, jaa vi var skit snygga! eller - vi ÄR skit snygga :D

http://www.viktoriab.bloggagratis.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av broderblogg - 16 juni 2010 01:05

Konstanta strömmar av ingenting fyller det tomma universumet Kallas Internet ...

Av broderblogg - 14 juni 2010 01:47

Blodsprängda ögonen kropp som sakta sjunker ihopTröttheten har segrat igen ...

Lol

Av broderblogg - 10 februari 2009 22:48

Det står att 36 personer läser den här bloggen dagligen och jag har inte skrivit ett inlägg på massor av månader, jag tror det är nåt fel på bloggagratis statistik.   Om någon faktiskt läser det här inlägget kan den personen skriva en kommentar, räck...

Av broderblogg - 11 november 2008 23:37

GÅ IN PÅ DENNA LÄNKEN LÄS SKITEN KOMMENTERA GÄRNA OCH FORTSÄTT SEDAN GÖRA SAMMA SAK:   http://www.mrlindgren.blogg.se ...

Av broderblogg - 30 oktober 2008 16:20

Jag har funderat på två saker, den första saken är om min säng och lukten i den.   Varje gång jag ska gå och sova så känner jag den här äckliga lukten, ungefär som svett. Men om jag ber någon annan lukta så känner dom ingenting. Men när jag går dit ...

Presentation

Omröstning

Borde man dela in skolklasser i dom duktiga och dom sämre?
 Ja, då kommer alla få den utveckling dom behöver.
 Ja, då slipper dom bra bli sinkade.
 Nej
 Bryr mig ej.

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3
4
5 6
7
8
9
10 11 12 13 14 15 16
17 18
19
20
21
22
23
24
25
26
27 28
29
30
31
<<< Mars 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards