Direktlänk till inlägg 13 mars 2008

Redovisning

Av broderblogg - 13 mars 2008 11:50

   Ja nu sitter jag och lyssnar på redovisningar om bland annat vad ungdomar gör på internet, lan och hur man uppgraderar sin dator m.m Ganska långtråkigt, men jag gjorde min redovisning tidigt imorse så jag kan bara luta mig tillbaka och slappna av.

     Det är helt klart underskattat att vara bland de första och redovisa i en klass. Det finns ju egentligen bara fördelar med att redovisa först förstår inte varför så många inte vågar göra det.

   Som sagt så finns det bara fördelar. Man får sätta ribban för de andra. Man behöver inte känna någon prestationsångest eftersom det finns ingen att jämföra med så man kan göra en mer avslappnad redovisning. När man är klar kan man bara slappna av och lyssna bättre på de andra, istället för att oroa sig över sin egna redovisning, finns det några nackdelar så säg gärna vilka.

   Efter redovisningarna är det idrott som gäller. Längtat efter det, att få röra sig lite hoppas bara att det är en lagsport, inge roligt med hinderbana eller något sådant tråk. Jag känner mig faktiskt väldigt sugen på att spela någon lagsport idag, passa springa försöka göra mål o.s.v härligt sätt att bli trött. Kanske borde börja spela någon lagsport på riktigt igen, saknar det faktiskt.
    Käkade big boy hambrugare till lunch också, kan det bli bättre?

 
 
Anna

Anna

13 mars 2008 12:05

jag kan få sova.. det hade vart bra. du kan få idrotta åt mig

http://ostkrokar.bloggagratis.se

 
Pernilla

Pernilla

13 mars 2008 12:37

Har för mig att det stod att det skulle vara cirkel träning men är inte säker.

http://apelsinjuice.bloggagratis.se

 
Jocke

Jocke

13 mars 2008 12:42

Vi har ju cirkelträning varje gång ju.

http://www.joacimlindgren.bloggagratis.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av broderblogg - 16 juni 2010 01:05

Konstanta strömmar av ingenting fyller det tomma universumet Kallas Internet ...

Av broderblogg - 14 juni 2010 01:47

Blodsprängda ögonen kropp som sakta sjunker ihopTröttheten har segrat igen ...

Lol

Av broderblogg - 10 februari 2009 22:48

Det står att 36 personer läser den här bloggen dagligen och jag har inte skrivit ett inlägg på massor av månader, jag tror det är nåt fel på bloggagratis statistik.   Om någon faktiskt läser det här inlägget kan den personen skriva en kommentar, räck...

Av broderblogg - 11 november 2008 23:37

GÅ IN PÅ DENNA LÄNKEN LÄS SKITEN KOMMENTERA GÄRNA OCH FORTSÄTT SEDAN GÖRA SAMMA SAK:   http://www.mrlindgren.blogg.se ...

Av broderblogg - 30 oktober 2008 16:20

Jag har funderat på två saker, den första saken är om min säng och lukten i den.   Varje gång jag ska gå och sova så känner jag den här äckliga lukten, ungefär som svett. Men om jag ber någon annan lukta så känner dom ingenting. Men när jag går dit ...

Presentation

Omröstning

Borde man dela in skolklasser i dom duktiga och dom sämre?
 Ja, då kommer alla få den utveckling dom behöver.
 Ja, då slipper dom bra bli sinkade.
 Nej
 Bryr mig ej.

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3
4
5 6
7
8
9
10 11 12 13 14 15 16
17 18
19
20
21
22
23
24
25
26
27 28
29
30
31
<<< Mars 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards