Direktlänk till inlägg 5 mars 2008

Hemma och Koder

Av broderblogg - 5 mars 2008 23:23

    Precis kommit hem från sweeny todd, eller precis och precis. Dessutom så var det ju inte hos todd jag var utan jag var ju på bion men jag såg på sweeny todd men det förstod ni nog, hoppas jag iaf :P. Filmen var nog en av de blodigaste filmerna jag sett, men jag gillade den. Det var en lätt handling att följa, men egentligen spelade nog inte handlingen så stor roll. Utan det som gjorde filmen bra var hur den var filmad, miljöerna o.s.v

    Just nu sitter jag och försöker knåpa ihop en funktion i javascript som ska slumpa fram vetanden av alla dagensvetanden jag skrivit, håller på att jobba på en hemsida för detta. Men detta javascript vill såklart inte fungera, eftersom det är jag som gör det. Har bett om hjälp nu på men får se hur det går, i värsta fall får jag väl erkänna att jag inte kan och be pappa om hjälp. Jobbigt att min pappa kan mer än mig om datorer, jag som tycker jag är en sådan datanörd, fast på ett sätt är det ju bra också då jag håller på och kodar och kan be honom om hjälp när jag kör fast.


Dagens Vetande:  JavaScript är ett proceduralt och objektorienteratskriptspråk, utvecklat av Netscape, som främst används på klientsidan i webbtillämpningar, det vill säga exekveras i en webbläsare. Då Javascript används i webbläsare arbetar det mot ett gränssnitt som kallas Document Object Model (DOM). Vanligtvis inbäddas Javascript i, eller inkluderas från, HTML-sidor. Exempel på användningområden är kontroll av ifyllda fält innan formulär skickas till en server, funktioner för att visa eller dölja delar av en sida och växling av annonsbilder med visst intervall.

 
 
Anna

Anna

5 mars 2008 23:37

jävla nörd du är :D
haha johnny depp + massa blod kan det bli bättre? tror inte det ^^

http://ostkrokar.bloggagratis.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av broderblogg - 16 juni 2010 01:05

Konstanta strömmar av ingenting fyller det tomma universumet Kallas Internet ...

Av broderblogg - 14 juni 2010 01:47

Blodsprängda ögonen kropp som sakta sjunker ihopTröttheten har segrat igen ...

Lol

Av broderblogg - 10 februari 2009 22:48

Det står att 36 personer läser den här bloggen dagligen och jag har inte skrivit ett inlägg på massor av månader, jag tror det är nåt fel på bloggagratis statistik.   Om någon faktiskt läser det här inlägget kan den personen skriva en kommentar, räck...

Av broderblogg - 11 november 2008 23:37

GÅ IN PÅ DENNA LÄNKEN LÄS SKITEN KOMMENTERA GÄRNA OCH FORTSÄTT SEDAN GÖRA SAMMA SAK:   http://www.mrlindgren.blogg.se ...

Av broderblogg - 30 oktober 2008 16:20

Jag har funderat på två saker, den första saken är om min säng och lukten i den.   Varje gång jag ska gå och sova så känner jag den här äckliga lukten, ungefär som svett. Men om jag ber någon annan lukta så känner dom ingenting. Men när jag går dit ...

Presentation

Omröstning

Borde man dela in skolklasser i dom duktiga och dom sämre?
 Ja, då kommer alla få den utveckling dom behöver.
 Ja, då slipper dom bra bli sinkade.
 Nej
 Bryr mig ej.

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3
4
5 6
7
8
9
10 11 12 13 14 15 16
17 18
19
20
21
22
23
24
25
26
27 28
29
30
31
<<< Mars 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards