Direktlänk till inlägg 1 mars 2008

OLBY BLOGGAR!

Av broderblogg - 1 mars 2008 22:22

HAHA :D


Jocke har tappat lusten att blogga, och därför gör jag det!

Inte för att jag har något att skriva om... men skit samma! :D Bara skriva på, blir asbra i slutet ändå säkert :D


Hmm... Jag vet inte.. Känner att jag också har tappat lusten att skriva lite... Men jag kan säga att jag är arg! Inte på Jocke, utan på min skola! Vi får störda bilduppgifter! Fast iofs, inga läxor, men bilduppgifterna stör mig! Men det hör väl egentligen inte hit... men ni vill veta det ändå! DET VET JAG! Jag vet också att ni tycker jag är jätterolig, och smart, haha! :D ASBRA TÄNKT! DET ÄR JAG! :D

Damdidam, smygreklam för mig själv, men haha! DET ÄR BRA! :D


Nu börjar Jocke prata om mat... hmm... typ kebab!

Jag blev plötsligt hungrig :O VILKET NI VERLIGEN VILLE VETA, ELLER HUR? :D


Nu vet jag inte vad jag ska skriva.. men tydligen ska jag skaffa tjej åt honom! Så alla tjejer(och killar? Haha, jag vet faktiskt inte!) som känner att "hmm... ngn som kan göra mina matteläxor vore inte helt fel..." = THIS IS IT! ANMÄL ER! BILDA EN KÖ FÖR GUDS SKULL! Han vill ha någon mysig tror jag att jag har hört ngnstans.. Men han tar nog vem som helst, hoho!

Hursomhelst, han är smart, scout, tydligen SKITduktig på att massera, och jag har hört någonstans att han även bakar goda kladdkakor... Det vet jag ingenting om, men man får väl lita på det man hör! VISST LÅTER DET BRA?

SOM SAGT VAR, BÖRJA KÖA!

Ta kontakt, och han blir överlycklig! Tro mig!


Men.... jag tror jag ska sluta skriva nu. Jag har hur som helst inget att skriva, haha, my mission is fulfilled liksom!


HEJDÅ! <3

/ OLBY - http://olby.blogg.se

 
 
Anna

Anna

3 mars 2008 18:57

haha han är faktsikt grym på massage! utom när han är på elakt humör och vill köra in tummarna på onda punkter >.< men annars så är han bra :D

http://ostkrokar.bloggagratis.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av broderblogg - 16 juni 2010 01:05

Konstanta strömmar av ingenting fyller det tomma universumet Kallas Internet ...

Av broderblogg - 14 juni 2010 01:47

Blodsprängda ögonen kropp som sakta sjunker ihopTröttheten har segrat igen ...

Lol

Av broderblogg - 10 februari 2009 22:48

Det står att 36 personer läser den här bloggen dagligen och jag har inte skrivit ett inlägg på massor av månader, jag tror det är nåt fel på bloggagratis statistik.   Om någon faktiskt läser det här inlägget kan den personen skriva en kommentar, räck...

Av broderblogg - 11 november 2008 23:37

GÅ IN PÅ DENNA LÄNKEN LÄS SKITEN KOMMENTERA GÄRNA OCH FORTSÄTT SEDAN GÖRA SAMMA SAK:   http://www.mrlindgren.blogg.se ...

Av broderblogg - 30 oktober 2008 16:20

Jag har funderat på två saker, den första saken är om min säng och lukten i den.   Varje gång jag ska gå och sova så känner jag den här äckliga lukten, ungefär som svett. Men om jag ber någon annan lukta så känner dom ingenting. Men när jag går dit ...

Presentation

Omröstning

Borde man dela in skolklasser i dom duktiga och dom sämre?
 Ja, då kommer alla få den utveckling dom behöver.
 Ja, då slipper dom bra bli sinkade.
 Nej
 Bryr mig ej.

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3
4
5 6
7
8
9
10 11 12 13 14 15 16
17 18
19
20
21
22
23
24
25
26
27 28
29
30
31
<<< Mars 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards