Alla inlägg under november 2007

Av broderblogg - 3 november 2007 00:37

Halloj, sitter äh roch skriver för igår för nu är klockan över tolv så det är egnetligen 4:e idag. Iaf, har mest suttit framför datorn och försökt koda en hemsida. Är en uppgift i webdesignen att man ska göra en hemsida, den börjar bli ganska bra men ltie grejer som krånglar, ska fixa det imorgon.

Idag var mormor och morfar här och åt mdidag emd oss. VI hade lite köttfrossa med massa efterrätt, blev väldigt mätt på den maten.


Dagens Vetande: "Använd ALDRIG någonsin BR-elementet till annat än dikter (och vissa avancerade ändamål)! Missbrukar man BR-elementet får man tre hemska monster under sängen! Använd rätt element för ändamålet, till exempel P, OL, UL, LI, DL, DT och DD." - Fredrik på Jemla.

Av broderblogg - 2 november 2007 22:27

Idag har jag slappat ganska mycket eller ändå inte. Jag sov ganska länge till typ 11 och klev upp då åt lite frukost och satte mig framför datorn. Gjorde klart energiprovet samtidigt som jag pratade med lite folk. Sedan kom mamma och papap hem vid lunch och åt. Sedan åkte resten av familjen ned på stan inte jag då. Niclas (storebrosan) är hemma udner lovet så de skulel shoppa med honom eller nåt. Medan de var på stan städade jag och sov lite granna. När de kom hem åkte vi och satte ljus på farmor och farfars gravar. Sedan kom vi hem, dator igen middag sedan dator dator och dator. Märkt att det blivit mycket dator under lovet.


Har en ltien fråga, någon som vill göra en skräckfilm med mig? 



 Dagens Vetande: Tupplur kallas en kort vila som kan vara upp till 30 minuter. Ordet kommer av ordet tupp eller topp på gammalsvenska som betyder kort, och lur, av lura som betyder vila.

Av broderblogg - 1 november 2007 12:51

Ja idag hände inte så mycket. Jag såg tre filmer med familje, Bourne supremacy, Broken flowers och Shaolin soccer. Roliga och bra filmer. Vet inte vad ajg ska skriva mera, jag har fortsatt jobba med energihemprovsskithelvetet, men är snart klar :D, så jobbigt är det faktsikt inte men det är roligt att svära.


Dagens Vetande: Desto mindre fett ett livsmedel innehåller, desto längre kan du förvara den i frysen. 

Presentation

Omröstning

Borde man dela in skolklasser i dom duktiga och dom sämre?
 Ja, då kommer alla få den utveckling dom behöver.
 Ja, då slipper dom bra bli sinkade.
 Nej
 Bryr mig ej.

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6
7
8 9
10
11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21
22
23 24 25
26 27 28 29
30
<<< November 2007 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards