Alla inlägg den 27 november 2007

Av broderblogg - 27 november 2007 21:47

Behövs det verkligen rubriker till ala inlägg de är ändå så lika varandra. Idag har jag varit på skolan, no shiting?

   På skolan har jag tävlat mot daniella om vem som är mest irriterande, och jag tror jag vann tillslut, annars måste jag jobba på det. Hade drama idag också var lika roligt som alltid, fick filma richard när han fick ett utrbott iklädd tjejkläder :D. Själv spelade jag dum terrorist eller nåt. Men aja jag skrattade mycket iallfall.


Fick skjuts hem efter skolan och satte mig framför datorn. Åt middag åkte till teatern.  Var rep med riktiga gruppen på teatern idag. Vi jobbade med text och jag och sofia fick göra en text med känslan rädslan men vi var clowner. Det var roligt men svårt, men man lärde sig mycket.


Snart är det premiär och det börjar kännas lite stressigt, kan jag alla replikerna vet jag hur jag ska spela o.s.v


Dagens Vetande: En Replik är den mängd text i ett manus som framförs av en ensam skådespelare som del av en monolog eller dialog.

Presentation

Omröstning

Borde man dela in skolklasser i dom duktiga och dom sämre?
 Ja, då kommer alla få den utveckling dom behöver.
 Ja, då slipper dom bra bli sinkade.
 Nej
 Bryr mig ej.

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6
7
8 9
10
11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21
22
23 24 25
26 27 28 29
30
<<< November 2007 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards