Alla inlägg den 8 november 2007

Wow

Av broderblogg - 8 november 2007 22:40

Alla som spelat wow någon gång måste kolla på denna video.


Av broderblogg - 8 november 2007 22:08

Idag har jag varit på skolan, överraskande va?

Känns som alla mina dagar är ganska lika varandra, men är väl så när man går i skolan. Hade matteprov idag, gick bra, hoppas jag. Var ganska lätt statistik, gemotri och ekvationer typ.

    På idrotten hade vi innebandy, var roligt, mitt lag vanna alal matcher vi spelade grymt, jämfört med vissa andra lag :D. Men var iallfala roligt och gjorde väl en del mål på passningarna från mina grymma lagkamrater.

   Efter idrotten droga jag till pappa och läste tidningen och sov på soffan på hans jobb i väntan på att han skulel sluta så jag kunde få skjuts hem.

    Kom hem, åt middag, åkte till teatern. 

   Alla var ltie trötta på teatern så vi flamsade mest men fick iallafall lite gjort. Men vi hade jätteroligt och jag skrattade så jag grät.

   Har miljöprov imorgon och har inte tränat så mycket men jag gör det imrogonbitti, jag har sovmorgon orkar inte nu. 



Dagens Vetande: Denitrifikation är en mikrobiologisk process där nitrat omvandlas till kvävgas (luftkväve).

Presentation

Omröstning

Borde man dela in skolklasser i dom duktiga och dom sämre?
 Ja, då kommer alla få den utveckling dom behöver.
 Ja, då slipper dom bra bli sinkade.
 Nej
 Bryr mig ej.

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6
7
8 9
10
11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21
22
23 24 25
26 27 28 29
30
<<< November 2007 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards