Alla inlägg den 18 november 2007

Av broderblogg - 18 november 2007 22:06

Japp var på teatern idag också, var lika roligt idag fast det var lite kortare, det var synd. Här lärt mig massor men känns inte som det, också har jag haft superjättehyperroligt :D. Nja men roligt iaf. KOm ihåg att ta med migcd skivorna med ungern bilderna till evelina, men istället glömde jag att ta med mig pengar till att äta lunch.

   Kom hem och satte mig framför datorn också har jag spelat Dota hela kvällen.  Har insett att det är riktigt roligt.

   Nu ska jag gå och sova och hoppas på att jag drömmer en bra dröm, eller den dröm jag vill drömma. 



Dagens Vetande:  En dröm är en psykisk upplevelse, som oftast uppträder under REM-sömnen där den upplevs ha en berättande form.En dröm upplevs normalt sett som fullt verklig medan den pågår, men i samma ögonblick som den upphör faller den oftast i glömska.

Presentation

Omröstning

Borde man dela in skolklasser i dom duktiga och dom sämre?
 Ja, då kommer alla få den utveckling dom behöver.
 Ja, då slipper dom bra bli sinkade.
 Nej
 Bryr mig ej.

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6
7
8 9
10
11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21
22
23 24 25
26 27 28 29
30
<<< November 2007 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards