Alla inlägg den 5 november 2007

Av broderblogg - 5 november 2007 22:48

Idag gjorde jag klart min Reestaurang sida på webdesignen. Har döpt den till Matblomman, kommer lägga ut den slutgiltiga versionen snart. Har inte gjort så mycket mer på skolan än det. Eller jo vi hade kemi där vi räknade lite enkla kemiuträkningar, också har vi haft tyska där vi fick höra på Dancing queen på tyska och stilla natt baklänges och flera konstiga låtar.

Efter skolan så skulle jag till NBV för att träffa rumäninenfolket, tydligen måste vi ha något föredrag, jobbigt. Efter NBV så skyndade jag mit till McDonalds för att köpa en hamburgare. När jag äntligen får hamburgareen är jag så stressad att ajg råkar slänga ner den i golvet, fick vänta igen på en ny. Åt upp hamburgaren medan jag gick mot bussen, jag fick ta kvart i bussen. Kom fram till teatern (alltså dit jag var på väg) precis i tid och spelade teater med mina roliga och underbara teaterkompisar. Vid 9 bar det av hemåt.

Väl hemma så började vi spela fyrmansvist, var faktiskt roligt, mitt lag vann en gång och förlorade en, tack vare Jävla Fucking Klöver.

Råkade också missta Martin för Malin när han var nere och hämtade vatten, var lite roligt.

A ja ska sova nu tror ajg, om itne folk fortsätter prata med mig på MSN.



Dagens Vetande: Den fransk-engelska kortleken är den absolut vanligaste typen av kortlek i Sverige, Nordeuropa, Nordamerika, Australien och många andra länder. Men den första kortleken tros ha uppfunnits i Kina.

Presentation

Omröstning

Borde man dela in skolklasser i dom duktiga och dom sämre?
 Ja, då kommer alla få den utveckling dom behöver.
 Ja, då slipper dom bra bli sinkade.
 Nej
 Bryr mig ej.

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6
7
8 9
10
11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21
22
23 24 25
26 27 28 29
30
<<< November 2007 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards