Alla inlägg den 13 november 2007

Av broderblogg - 13 november 2007 22:03

Ja idag var väl en dag som alla andra dagar i mitt liv. Först skolan där jag itne lyssnade så mycket på vad lärarna sa på lektionerna, alltså jag trodde Natur på gymnasiet skulle vara mycket svårare, men är väl en del grejer som är lite jobbiga som alla Roys prov :D.

   Efter skolan drog jag en stund till stan för att vänta på de andra från teatern, vi skulle äta middag tillsammans innan träningen. På stan fanns  det inte mycket att göra, så efter ett kort besök på Stadium så satte jag mig och Smsade istället. 

   Efter ett tag kom de andra så vi gick och åt på Hagas kvarterkrog. Jag beställde en pizza, Vesuvius, som vanligt. Den var jättegod och sedan var det dags att spela teater.

    Vi spealde från sex till halv nio, alltså våran teater blir så jävla grym. VI har premiär den 1/12 och sedan en till föreställning 2/12 kom gärna och kolla. Nu fick jag med lite reklam också det är bra :D.



Dagens Vetande: Vesuvius, berg och vulkan i södra Italien, 10 km sydöst om Neapel och 1 277 m ö.h Den klassificeras som en stratovulkan och är fortfarande aktiv.

Presentation

Omröstning

Borde man dela in skolklasser i dom duktiga och dom sämre?
 Ja, då kommer alla få den utveckling dom behöver.
 Ja, då slipper dom bra bli sinkade.
 Nej
 Bryr mig ej.

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6
7
8 9
10
11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21
22
23 24 25
26 27 28 29
30
<<< November 2007 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards