Alla inlägg den 6 november 2007

Av broderblogg - 6 november 2007 22:08

Har inte gjort så mycket idag, teatern och skolan. Hade utvecklingssamtal idag på skolan. Mentron sa att jag måste byta program för att jag var för dålig och klarade itne av tempot i Natur. Nä jag skämtade bara, hon sa att det gick bra o ch det verkade som om det inte var några problem för mig och massor med mer saker som ajgredan visste.

Hade roligt på teatern som vanligt, med alla roliga och trevliga filurer där går det inte att ha tråkigt.


Har också sett på massa klipp med Magnus Betnér och har ni inte sett dessa 5 klipp rekommenderar jag er att göra det, han tar upp mycket intressant även omdet bar alåter som han är sur och skämtar.



Det blir två dagens vetande idag, men båda är tagna från hemprovet i Energi jag gjort.


Dagens vetande: Mitt hus har en beräknad årsförbrukning på 10436 kWh el.

Energi inte kan skapas eller förintas, energi kan bara omvandlas i olika former.

Presentation

Omröstning

Borde man dela in skolklasser i dom duktiga och dom sämre?
 Ja, då kommer alla få den utveckling dom behöver.
 Ja, då slipper dom bra bli sinkade.
 Nej
 Bryr mig ej.

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6
7
8 9
10
11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21
22
23 24 25
26 27 28 29
30
<<< November 2007 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards