Alla inlägg den 23 november 2007

Av broderblogg - 23 november 2007 22:00

Började klockan tolv idag, var riktigt härligt att få sova ut. Hade inte så mycket i skolan förutom ett kemiprov som inte var så svårt, fast några uppgifter var lite kluriga, kasnke skulle ha tränat mer, men aja.

   "Men aja" är ett härlgit uttryck har jag märkt. 


Efter skolan gick jag hem och satte mgi framför datorn och spelade lite gitarr. Åt ganska tidigt så det kändes som om jag helt plötsligt hade jätte mycket tid innan jag skulle till teatern.


Klockan sju kom jag till teatern, vi ställde iordning och körde ett rep, det gick bra och pjäsen börjar sitta riktigt bra nu, kom gäran och kolla den 1 eller 2 december på kvartersteatern i kuben. (lite smygreklam hoppas många märkte).


 Efter teaterrepet drog vi i teatergänget hem till evelina och hade en liten fest elelr vad man ska kalla det. Vi spelade sing star guitar hero, drack och åt onyttiga saker och hade väldigt roligt. 


Mamma och pappa hämtade mig strax efter tolv då de hade sett kalrt moneybrother, som tydligen varit bra.


Dagens Vetande: Guitar Hero har vunnit många priser från stora tv-spelstidningar och dess succé gjorde att även en uppföljare, Guitar Hero II, utvecklades till Xbox 360 och Playstation 2. Den 23 November hade även Guitar Hero 3 premiär i Europa för Xbox 360 och Playstation 3 samt Wii. En av nyheterna var bl.a trådlös gitarr.


Presentation

Omröstning

Borde man dela in skolklasser i dom duktiga och dom sämre?
 Ja, då kommer alla få den utveckling dom behöver.
 Ja, då slipper dom bra bli sinkade.
 Nej
 Bryr mig ej.

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6
7
8 9
10
11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21
22
23 24 25
26 27 28 29
30
<<< November 2007 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards