Alla inlägg den 28 november 2007

Av broderblogg - 28 november 2007 22:08

Ja först var jag på skolan. Hade labb idag, var lätt labb skulle bara göra lite lösningar. Gjorde klart den fort, men så skulle jag vänta på att syrran skulle sluta så jag kunde få skjuts hem. Så jag var med på den andra gruppens labb också. Sedan ställde jag mig och gjorde grimaser åt cissi ellen jennie malin med flera medan jag vätnade på att de skulle sluta.

På teatern så repade vi två gånger och byggde läktare. Jag tror läktaren kommer hålla, äver om det blir läktarkravaller, det var ju bland annat jag som byggde den.

Efter teatern fick jag skjuts in till stan av Frida, tack så mycket :D. Jag gick till pipeline för att få skjuts hem av mina föräldrar efteråt. Terrafolk (haha låter som om jag terrade folk men är faktiskt ett band) spelade där, de var bra men framför allt roliga.

Sedan kom jag hem och gjorde en southpark figur av mig, hittade sidan på Annas bdb. Tjuvläsa folks bilddagböcker är en väldigt rolig sysselsättning om man har tråkigt. Bilden kan ni se här nedan.


Dagens Vetande: Terrafolk är Sloveniens mest populära folkmusikgrupp, en kvartett som spelar och sjunger östeuropeisk folkmusik med inslag av zigenska slingor och en hel del oväntade infall - allt framfört med humor och virtuost musikanteri.

Presentation

Omröstning

Borde man dela in skolklasser i dom duktiga och dom sämre?
 Ja, då kommer alla få den utveckling dom behöver.
 Ja, då slipper dom bra bli sinkade.
 Nej
 Bryr mig ej.

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6
7
8 9
10
11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21
22
23 24 25
26 27 28 29
30
<<< November 2007 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards