Alla inlägg den 14 november 2007

Av broderblogg - 14 november 2007 21:17

Skolan idag igen. FIck skjuts hem av min kära syrra, (hon mutade mig att skriva detta för en femhundring). Men det var härligt att få skjtus slapp man ta bussen eller gå och komma hem fem timmar senare.

   FIck också reda på att massa skolor i Sundsvall ska stängas ner. HUr fan tänker politikerna egentligen. De borde fan ta och avskeda sig själva istället, med deras höga oförtjänta löner. De enda de gör är att sälja ut företag ur Sverige och lägga ner skolor. Sedan ahr jag massa andra förslag på vad man borde göra istället för att lägga ner skolorna, men är för sur för att börja prata om det igen :D.


Dagens Vetande: Politiker är en person som sysslar med politik. Ordet "politik" kan härledas från grekiskans politeía som betydet "stadsförvaltning". Pólis betyder alltså stad.

   Alltås en politiker ska ta hand om sin stad, inte förgöra den.
 

Presentation

Omröstning

Borde man dela in skolklasser i dom duktiga och dom sämre?
 Ja, då kommer alla få den utveckling dom behöver.
 Ja, då slipper dom bra bli sinkade.
 Nej
 Bryr mig ej.

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6
7
8 9
10
11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21
22
23 24 25
26 27 28 29
30
<<< November 2007 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards