Alla inlägg den 24 november 2007

Av broderblogg - 24 november 2007 23:36

Ja idag har det inte hänt så mycket egentligen. Mamma fyllde år så vi hade lite firande för henne. Släkten kom och jag spelade guitar hero med kusinerna. Det var gott fika och god mat, inget att klaga på.

   Sedan har ajg suttit framför datorn och snackat med folk på msn. Har också äntligen tagit mig tid att klägga in bilderna från rumänien på datorn ochhar insett hur sjukt roligt det var där. Längtar också tillbaka till ungern då jag började tänka på eu-utbyten.


Dagens Vetande:  Födesledagen är den dag under året en person är född. Födelsedagen anses numera som viktig för många människor, åtminstone i västerlandet och firas ofta med fest, särskilt av barn och gamla samt vid jämna tio- eller 25-tal år.

Presentation

Omröstning

Borde man dela in skolklasser i dom duktiga och dom sämre?
 Ja, då kommer alla få den utveckling dom behöver.
 Ja, då slipper dom bra bli sinkade.
 Nej
 Bryr mig ej.

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6
7
8 9
10
11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21
22
23 24 25
26 27 28 29
30
<<< November 2007 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards