Alla inlägg den 29 november 2007

Av broderblogg - 29 november 2007 22:57

Det var dans på skolan idag. Var för lite killar så fjag fick dansa med killar som tjejer ibland, var lite pinsamt. Var tråkiga och konstiga danser, fast det var roligt i efterhand då man kunde skratta åt hur fåniga vi egentligen sett ut.

    Efter dansen så gick jag robin nils å joakim till sporthallskiosken och köpte något att dricka och äta. Sedan gick vi till busshållplatsen.

   Jag tog en buss in till stan och gick för att leta reda på kanllpulver, behöver det till pjäsen. Knallpulver fanns inte att hitta någon stans i staden sundsvall, så jag tog bussen hem.

    Kom hem, datorn  och middag, sedan åkte jag till teatern.

   Vi har genrep imorgon känns som vi måste träna lite till, men så är det jämt. Det var roligt iallafall och vi satte det sista ljuset. När jag kom hem så skulel jag fixa några ljudfiler och bränna dom på en cd. Klippte till och redigerade och lycakdes skapa två ljudfiler. När jag sedan skulel bränna dessa, lyckas jag såklrat använda real player som är typ sämst. Så efter jag vätnat ett tag på att inget hände htitade jag ett riktigt brännprogram istället. Sitter nu här med en färdig cd.skiva jippie.

    Tror jag ska sova nu God Natt.



Dagens Vetande: CD är egentligen en förkortning för Compact Disc (engelska för 'kompakt skiva'). CD är ett optiskt lagringsmedium vars läsare använder laser för att mäta ojämnheter i en reflekterande yta och registrera dessa.

Presentation

Omröstning

Borde man dela in skolklasser i dom duktiga och dom sämre?
 Ja, då kommer alla få den utveckling dom behöver.
 Ja, då slipper dom bra bli sinkade.
 Nej
 Bryr mig ej.

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6
7
8 9
10
11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21
22
23 24 25
26 27 28 29
30
<<< November 2007 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards