Direktlänk till inlägg 28 mars 2008

Sluta Läs

Av broderblogg - 28 mars 2008 13:58

   Jag vet att du sitter framför en dator just nu, jag precis just du. Men sluta läsa detta blogginlägg nu och gå ut och gå lite istället, det är iaf det jag har gjort nu denna fredags förmiddag. Jag tycker att alla borde ta och gå ut lite då och då, inte kanske för att man behöver röra sig mer men för att det är väldigt härligt, man tänker så mycket bättre och mår så mycket bättre då man fått lite solljus och friskluft.

   Sa jag inte åt dig att sluta läsa och gå ut och gå istället? Själv tog jag en promenad runt Sidsjön här i Sundsvall. Solen skiner och det är lagom vintertemperatur kan det bli bättre? 

   Man hinner tänka mycket på en promenad, nästan för mycket. Man tänker så mycket så man inte kommer ihåg vissa saker av det man tänkte på. Nästa gång ska jag nog ta med mig ett litet anteckningsblock eller något så jag kan skriva upp det jag tänker på, för tänk om jag kom på meningen med livet men sedan så tänker jag så mycket annat så jag glömmer bort meningen med livet, det skulle ju inte vara så bra?


Jag älskar frågetecken?


Dagens Vetande: Frågetecken, ?, är ett skiljetecken som används som avslutning på (direkta) frågor. Kan även sättas inom parentes efter ett enskilt ord i en mening för att markera att något är osäkert. Exempel: Pojkens namn var Andrea (?) Berg.

 
 
Anna

Anna

28 mars 2008 17:36

jag har faktiskt vart ut idag :D jag var till soptunnan och tillbaka ^^ men utanför dörren var jag iaf :D

http://ostkrokar.bloggagratis.se

 
Florence

Florence

28 mars 2008 22:52

Jag har varit ute och gått i strax över en timme. Cyklat något mer än en halv mil. Hade dock en träningsfri dag idag, så jag har inte gjort så mycket mer än så.

http://nightingale.bloggagratis.se

 
Jocke

Jocke

29 mars 2008 01:00

Bra jobbat florence, visst är det härligt?

Fan vad besökare jag har haft idag (igår). Eller fan och fan men det är väl typ rekord på min lilla blogg.

http://www.joacimlindgren.bloggagratis.se

 
Florence

Florence

29 mars 2008 01:06

Jovars, ganska. Vi har inte superfint väder här, men okej.

http://nightingale.bloggagratis.se

 
Jocke

Jocke

29 mars 2008 01:24

Okej, men det är härligt att röra på sig mellan åt man blir härligt trött istället för hjärn-trött som man blir i skolan.

http://www.joacimlindgren.bloggagratis.se

 
Vendela

Vendela

29 mars 2008 14:11

Räknas det om man traskar fram och tilbaka i lägenheten...efter ca 500 varv kan det bli en sträcka ska jag lova dig...sen träningsvärk efter att ha spelat Nintendo Wiii, det klassas definitivt som träning!!

http://forevervendela.bloggagratis.se

 
Jocke

Jocke

29 mars 2008 16:46

Om du vill räkna det som träning så får du gärna göra det för min skull, jag försökte bara uppmana fler att gå ut och andas lite.

http://www.joacimlindgren.bloggagratis.se

 
Malin

Malin

29 mars 2008 19:22

har du slutat bloggat broder?

http://malinlindgren.bloggagratis.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av broderblogg - 16 juni 2010 01:05

Konstanta strömmar av ingenting fyller det tomma universumet Kallas Internet ...

Av broderblogg - 14 juni 2010 01:47

Blodsprängda ögonen kropp som sakta sjunker ihopTröttheten har segrat igen ...

Lol

Av broderblogg - 10 februari 2009 22:48

Det står att 36 personer läser den här bloggen dagligen och jag har inte skrivit ett inlägg på massor av månader, jag tror det är nåt fel på bloggagratis statistik.   Om någon faktiskt läser det här inlägget kan den personen skriva en kommentar, räck...

Av broderblogg - 11 november 2008 23:37

GÅ IN PÅ DENNA LÄNKEN LÄS SKITEN KOMMENTERA GÄRNA OCH FORTSÄTT SEDAN GÖRA SAMMA SAK:   http://www.mrlindgren.blogg.se ...

Av broderblogg - 30 oktober 2008 16:20

Jag har funderat på två saker, den första saken är om min säng och lukten i den.   Varje gång jag ska gå och sova så känner jag den här äckliga lukten, ungefär som svett. Men om jag ber någon annan lukta så känner dom ingenting. Men när jag går dit ...

Presentation

Omröstning

Borde man dela in skolklasser i dom duktiga och dom sämre?
 Ja, då kommer alla få den utveckling dom behöver.
 Ja, då slipper dom bra bli sinkade.
 Nej
 Bryr mig ej.

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3
4
5 6
7
8
9
10 11 12 13 14 15 16
17 18
19
20
21
22
23
24
25
26
27 28
29
30
31
<<< Mars 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards