Direktlänk till inlägg 27 mars 2008

Borta bra men hemma bäst?

Av broderblogg - 27 mars 2008 14:22

   Borta bra men hemma bäst, eller vad är det man säger. Nu är jag hemma iaf efter en vecka av härlig skidåkning i fjällen. Fast samtidigt har jag längtat hem många gånger men också velat stanna kvar där för alltid, för det är aldrig denna vardagsstressen där, men samtidigt vill man ju hem, jobbigt dilemma.

   Täntke sammanfatta veckan med lite skönaste, okej det där fattade man inte mycket av men sänk blicken tre rader så förstår ni, istället för att jag ska förklara.


Skönaste Sovmorgonen: Den dagen då vi skulle försöka vara i backen tidigt, vi var där runt 12 :P

Skönaste Skidbacken: Måste vara supersvängen i klövsjö, inga folk ivägen, blir i princip aldirg uppåkt, lagom brant och lagomt lång, perfekt helt enkelt.

Skönaste Vurpan: Martins magplask, och då var han på väg till backen från skidshopen :P

Skönaste Afterskin: Bada bastu med en festis i handen.

Skönaste Avkopplingen Efter Backen: Slappa i soffan och se på The Simpsons.

Skönaste Middagen: Fläskfile med potatisgratäng, eller hushållspapperet som Martin käkade, "Jag ville veta hur det smakade" med en ton som att olika papper har olika smaker.

Skönaste Sällskapsspelet: Racko, tyvärr M och M tågspelet och settlers suger.

Skönaste Shoppingen: En brun tröja på 40% rea i vemdalen, kommer inte ihåg märke och sånt där skit men den var schnygg :P

Skönaste Smset: "Men vi vill väl inte göra ngt vi inte får för pappa lindgren?". Det kan misstolkas, den som gissar rätt angående vad det handlar om vinner lite ära.


Kommer inte på något mer skönaste just nu, kommer ni på något jag skulle kunna skriva om så kommentera.


 
 
Ingen bild

Meister Karl

27 mars 2008 15:30

Tro det eller ej, men papper smakar faktiskt annorlunda. Pappret från kvittot från SEB i Sölvesborg smakar verkligen riktigt illa.

 
Jocke

Jocke

27 mars 2008 15:35

Jo jag tror också papper smakar annorlunda, men det lät som om han visste precis hur det smakade och som om man kunde köpa jordgubbsglass så kunde man köpa vissa sorters papper :P

http://www.joacimlindgren.bloggagratis.se

 
olby

olby

27 mars 2008 17:29

men haha mobba inte mitt sms xD och ja det var jag som skrev det, och det handlade om hockeyn, och att han tyckte vi skulle sluta smsa :P

http://olby.blogg.se

 
Ingen bild

M och M

27 mars 2008 19:35

vadå tyvärr M och M =( nästa gång ska inte du få några jäger av oss!

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av broderblogg - 16 juni 2010 01:05

Konstanta strömmar av ingenting fyller det tomma universumet Kallas Internet ...

Av broderblogg - 14 juni 2010 01:47

Blodsprängda ögonen kropp som sakta sjunker ihopTröttheten har segrat igen ...

Lol

Av broderblogg - 10 februari 2009 22:48

Det står att 36 personer läser den här bloggen dagligen och jag har inte skrivit ett inlägg på massor av månader, jag tror det är nåt fel på bloggagratis statistik.   Om någon faktiskt läser det här inlägget kan den personen skriva en kommentar, räck...

Av broderblogg - 11 november 2008 23:37

GÅ IN PÅ DENNA LÄNKEN LÄS SKITEN KOMMENTERA GÄRNA OCH FORTSÄTT SEDAN GÖRA SAMMA SAK:   http://www.mrlindgren.blogg.se ...

Av broderblogg - 30 oktober 2008 16:20

Jag har funderat på två saker, den första saken är om min säng och lukten i den.   Varje gång jag ska gå och sova så känner jag den här äckliga lukten, ungefär som svett. Men om jag ber någon annan lukta så känner dom ingenting. Men när jag går dit ...

Presentation

Omröstning

Borde man dela in skolklasser i dom duktiga och dom sämre?
 Ja, då kommer alla få den utveckling dom behöver.
 Ja, då slipper dom bra bli sinkade.
 Nej
 Bryr mig ej.

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3
4
5 6
7
8
9
10 11 12 13 14 15 16
17 18
19
20
21
22
23
24
25
26
27 28
29
30
31
<<< Mars 2008 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards