Direktlänk till inlägg 17 november 2007

Jajjamensan, nä men kom inte på någon bättre rubrik.

Av broderblogg - 17 november 2007 23:11

Idag vaknade jag strax efter nio och insåg att jag skulle vara på teatern tio, så var bara och kliva upp och gå och duscha. Sedan åt jag frukost tog på mig kläderna och fick skjuts till teatern.

Har hållt på mycket med story telling idag på teatern, var jätteroligt och vi hade skitkul. Gjorde massa andra saker också men svårt och förklara iallfall. Så efter tio roliga timmar var det dags att åka hem. (Menade 8 men känndes som vi hade lika roligt som man kan ha på 10 timmar, snygg räddning va?)

När jag kom hem så satte jag mig framför tvn då jag insåg att min staionära dator var stulen, eller nä men behövdes fixa en sak på den så den var urkopplad. Fanns inget bättre att göra så, ja jag erkänner jag kollade på High School musical 2 som gick på tv.

Efter musikalen åt jag middag och sedan såg jag på fler filmer som gick på tv.



Dagens Vetande: Film är rörliga bilder som skapas genom att en sekvens av ögonblicksbilder presenteras i ett tempo som skapar en illusion av rörelse.

 
 
Ingen bild

Frida

18 november 2007 16:28

Jasså, du var på teatern i tio timmar? :O Själ var man där i åtta bara :P Vad gjorde du där så länge? :P

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av broderblogg - 16 juni 2010 01:05

Konstanta strömmar av ingenting fyller det tomma universumet Kallas Internet ...

Av broderblogg - 14 juni 2010 01:47

Blodsprängda ögonen kropp som sakta sjunker ihopTröttheten har segrat igen ...

Lol

Av broderblogg - 10 februari 2009 22:48

Det står att 36 personer läser den här bloggen dagligen och jag har inte skrivit ett inlägg på massor av månader, jag tror det är nåt fel på bloggagratis statistik.   Om någon faktiskt läser det här inlägget kan den personen skriva en kommentar, räck...

Av broderblogg - 11 november 2008 23:37

GÅ IN PÅ DENNA LÄNKEN LÄS SKITEN KOMMENTERA GÄRNA OCH FORTSÄTT SEDAN GÖRA SAMMA SAK:   http://www.mrlindgren.blogg.se ...

Av broderblogg - 30 oktober 2008 16:20

Jag har funderat på två saker, den första saken är om min säng och lukten i den.   Varje gång jag ska gå och sova så känner jag den här äckliga lukten, ungefär som svett. Men om jag ber någon annan lukta så känner dom ingenting. Men när jag går dit ...

Presentation

Omröstning

Borde man dela in skolklasser i dom duktiga och dom sämre?
 Ja, då kommer alla få den utveckling dom behöver.
 Ja, då slipper dom bra bli sinkade.
 Nej
 Bryr mig ej.

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6
7
8 9
10
11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21
22
23 24 25
26 27 28 29
30
<<< November 2007 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards